na ten nocny stendbaj... :)

101. Data: 2009-02-26 20:30:04

Temat: Re: na ten nocny stendbaj... :)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> ej tam, nie projektuj. chodziło mi głównie o "szlachcianki" :)

Nie projektuję, spędzam tu stanowczo zbyt wiele czasu. A co ja
poradzę, że mi się "szlacheckie" miano po mężu dostało? Jedyne, co mam
po nim udane/ładne, to dziecko i nazwisko :D Ale zostawiłam sobie nie
ze względu na urodę, tylko na potencjalne pytania okrutnych dzieci
strasznych rodziców, dlaczego dziecko nazywa się inaczej niż ja.

--
Pozdrawiam - Aicha

102. Data: 2009-02-26 20:31:36

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> OK. Ja potrafię żyć bez grupy. Wiosna idzie i wogle.

Tak się oszukuj, a będzie dobrze. ;)

Ewa

103. Data: 2009-02-27 04:19:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 21:31, medea <m...@o...eu> wrote:

> Tak się oszukuj, a będzie dobrze. ;)
>
> Ewa

Substytuty więzów rodzinnych. Nawet XL je potrzebuje...

104. Data: 2009-02-27 07:26:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Substytuty więzów rodzinnych. Nawet XL je potrzebuje...

Wiesz coś, czego my nie wiemy? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

105. Data: 2009-02-27 07:32:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> To nie petunia, lecz pekunia.

Pekunia nie śmierdzi nigdy. Szczególnie tym, co muszą żyć z "co
łaska".

--
Pozdrawiam - Aicha

106. Data: 2009-02-27 08:50:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 08:26, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Wiesz coś, czego my nie wiemy? ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Sama powinnas wiedzieć jako kobieta, może dziecko, niekoniecznie
swoje...
Każdy ma jakieś pragnienia, smętek za ulatującym zyciem, za bliskimi,
którzy wyprzedzili nas na tej drodze...
Za młodością, sprawnością, za seksem takim jak w młodości...

107. Data: 2009-02-27 08:52:12

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 08:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Pekunia nie śmierdzi nigdy. Szczególnie tym, co muszą żyć z "co
> łaska".
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Dokładnie. Pecunia non olet... ;-))) No chyba, że brudna...

108. Data: 2009-02-27 18:38:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie. Pecunia non olet... ;-))) No chyba, że brudna...

Zawsze można wyprać ;))) np. całoroczne wesołe miasteczko przynoszące
straty założyć :)

--
Pozdrawiam - Aicha (chyba właśnie zostałam plotkarą)

109. Data: 2009-02-27 19:51:42

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Zawsze można wyprać ;))) np. całoroczne wesołe miasteczko przynoszące
> straty założyć :)

Przy Placu Społecznym? ;)

Ewa

110. Data: 2009-02-27 21:22:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2009 20:51:42 +0100, medea napisał(a):

> Przy Placu Społecznym? ;)

Znam wiele sklepów-upiorów, w których nikt niczego nie kupuje: ulokowane sĄ
przy głównych ulicach miast, wiszą w nich paskudne i wstrętne, superdrogie
ciuchy made in China, wyglądające na dostawę kontenerową... Podobnie sklepy
z drogim sprzętem narciarskim (ostatnio jestem na czasie w tym temacie) czy
rowerami, których nikt nie odwiedza... Cud ekonomiczny :->

Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)
O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje
Czy to tylko Rosja?
czytaczom