naczynka

1. Data: 2004-06-11 12:59:47

Temat: naczynka
Od: "Magdalena Absyl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy zna ktos może sposób na popękane naczynka...
Totalnie nie wiem jak sobie z nimi radzić, w zasadzie całe prawe udo mam
"popękane".
Proszę o pomoc...
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-06-11 13:01:26

Temat: Re: naczynka
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w zasadzie całe prawe udo mam
> "popękane".

usuwanie: głównie skleroterapia. mozna wziać też pod uwgę laser i prąd.
profilaktyka: wiadomo- unikanie wysokich temperatur, środki wzmacniajace
naczynka itd

1. Data: 2004-06-11 13:11:23

Od: "Magdalena Absyl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a co to jest skleroterapia?
no i jeśli chodzi o środki wzmacniające to jaka firma?

1. Data: 2004-06-11 13:21:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a co to jest skleroterapia?
google mówią że to zamykanie naczyń krwionośnych przy pomocy wstrzyknięcia
do nich leku... inaczej to obliteracja bodajże. stosowana też do leczenia
żylaków

> no i jeśli chodzi o środki wzmacniające to jaka firma?
glaxo- rutinoscorbin, hepbapol- venescin itd

1. Data: 2004-06-11 14:39:30

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> glaxo- rutinoscorbin,

duzo tanszy a o takim samym skladzie jest cerutin (a poza tym polski ;))))

1. Data: 2004-06-11 15:53:30

Od: "Magdalena Absyl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak tylko ze ja juz to jadlam i cerutin i rutinoskorbin i totalnie nic nie
pomagaly, ani nie wzmocnily mi naczynek (pekaly mi kolejne) ani nie
pozamykaly...
Dziekuje bardzo za odpowiedzi...

> duzo tanszy a o takim samym skladzie jest cerutin (a poza tym polski
;))))

1. Data: 2004-06-11 15:56:28

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Absyl" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cackmt$33g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> tak tylko ze ja juz to jadlam i cerutin i rutinoskorbin i totalnie nic nie
> pomagaly, ani nie wzmocnily mi naczynek (pekaly mi kolejne)

> ani nie pozamykaly...

na to ostatnie to bym zupelnie nie liczyl :)

zamknac moze laser, a nie taka mala tabletka :)

chyba ze sie nie znam...

pzdr
maro

1. Data: 2004-06-11 19:53:52

Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maro wrote:

> zamknac moze laser, a nie taka mala tabletka :)

dokladnie.
tabletki tylko uszczelniaja naczynka, ktore moga nie pekac, ale bardziej
rzeczywiste jest to, ze beda mniej pekaly.
jesli chodzi o tabletki to polecam rutinoskorbin (musisz sie
przyzwyczaic do brania go dzien w dzien) oraz venescin.
do samarowania poloecam balsam do ciala firmy Floslek - polska, niedroga
firma, ktora oferuje cala serie do skory/cery naczynkowej (mozna kupic w
aptekach). sama mam kilka ich produktow i jestem bardzo zadowolona.
naczynka sa fatalne, ale taka juz nasza uroda ;).

pozdrawiam
Wiol

1. Data: 2004-06-11 21:03:44

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> [...]
wstrzyknięcia
> do nich leku... inaczej to obliteracja bodajże. stosowana też do

Wiesz może ile kosztowalby taki zabieg (albo seria zabiegow jak sie
domyslam) zeby calkowicie usunąć popękane naczynka na udach albo łydce?

Dzieki
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-06-13 11:18:55

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> wstrzyknięcia
> leczenia
>
> Wiesz może ile kosztowalby taki zabieg (albo seria zabiegow jak sie
> domyslam) zeby calkowicie usunąć popękane naczynka na udach albo łydce?

Jedna pani laryngolog, mająca męża który właśnie zajmuje się chirurgią
kosmetyczną i miedzy innymi usuwaniem naczynek (ale nie wiem, którym
sposobem) przestrzegała mnie przed takimi zabiegami. Mówiła, że wie od męża
co się dzieje po zamknięciu jednego naczynka... pojawia się na jego miejsce
dwa razy większe. Wie to wszystko od męża, bo sama ma problemu z naczynkami
a on ją przestrzegł po prostu. Może niech wypowiedzą się osoby, które
zamykały sobie naczynka, czy pojawia się ich więcej czy nie. Chciałabym się
dowiedzieć, że nic złego się później nie dzieje bo sama mam z tym problem:(

[allegro] Max Factor Lasting Performance - cos z nim nie tak?
BODY SHOP - propozycja
kremy na słońce a trądzik
WARSZAWA- czy ktos mi moze polecic dobra kosmetyczke w oczyszczaniu
Ktory peelingAvonu lepszy ?