naczynka

1. Data: 2004-11-26 12:55:53

Temat: naczynka
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy któras z pan miała zamykane naczynka zastrzykami?jakie wrażenia ?
pzdr
p.

1. Data: 2004-11-26 15:43:08

Temat: Re: naczynka
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy któras z pan miała zamykane naczynka zastrzykami?jakie wrażenia ?

Ale chodzi Ci o twarz czy nogi?

Ja chciałam w ten sposób zlikwidować pajączki na udach. Poszłam do chirurga
"estetycznego", co mi go parę osób poleciło. Niestety ja byłam bardzo
zawiedziona. Pani doktor (bo to była pani) obejrzała moje nogi i
stwierdziła, że aby pajączki zniknęły należy obstrzykiwać większe żyły,
które jej się nie podobały. Nie ma mowy o żadnych żylakach, po prostu w
kilku miejscach głęboko pod skórą rysował się cień żył, co dla mnie jest
zupełnie fizjologiczne. Nie widziałam żadnego związku z pajączkami, nawet
nie były w pobliżu, ale postanowiłam zaufać specjalistce. Byłam dwa razy,
obstrzykiwanie jest trochę bolesne, no i bardzo nieprzyjemne. Ja jestem
zastrzykową histeryczką, więc sama świadomość wbijania tych igieł w żyły
powodowała, że byłam bliska omdlenia. Zabiegi odbyły się w odstępie
miesięcznym. Potem miałam się zgłosić za pół roku, ale byłam tak
rozczarowana efektem odbytych zabiegów, że więcej się tam nie pokazałam.

Pajączki oczywiście nie zniknęły w najmniejszym stopniu. Te żyły, co jej się
nie podobały to nie wiem, według mnie są widoczne tak samo, choć to mi
akurat nigdy nie przeszkadzało.

Podsumowując - porażka na całej linii. Nastepnym razem idę na laser, a od
zastrzyków trzymam się z daleka.
Ale z twarzą jest pewnie inaczej, jeśli to o nią Ci chodzi. A może sama
metoda jest dobra, lecz ja trafiłam na szarlatankę...

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-30 15:31:13

Od: "Mimoza" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam domowy sposób walki z pajączkami: okłady z dębu i rumianku

Okłady na cerę z rozszerzonymi naczynkami

Składniki:
1 łyżeczka drobno zmielonej kory dębu
1 łyżeczka rumianku
1 szklanka wody

Wykonanie:
Wsyp zioła do kubeczka i zalej je szklanką gorącej, przegotowanej wody. Odstaw
na pół godziny pod przykryciem, a następnie odcedź. Zmoczonymi płatkami
kosmetycznymi delikatnie przecieraj twarz, a następnie pozostaw je na skórze
na kilka minut. Po miesiącu systematycznego stosowania naczynka zaczną się
obkurczać.

Ten przepis i wiele innych znajduje się na stronie poświęconej domowym
kosmetykom http://blizejnatury.org

Zapraszam, Mimoza
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl