Cytrusowe zapachy?

1. Data: 2004-11-25 18:45:22

Temat: Cytrusowe zapachy?
Od: Sana/Anna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno mnie tu nie było - ale jedno pytanie przywiało (choć wiatr już
słabszy...) mnie do Was.
Otóż MMS (czyli Moja Młodsza Siostra) jest wielką fanką cytrusowych
zapachów - ale tylko w teorii, bo jedynie marzy o perfumach z taką nutą
dominującą. Nadchodzi czas jej studniówki i chcemy z mamą kupić jej
wyśnione pachnidło. Co proponujecie? Mogą być też zapachy niedostępne w
PL, o ile da się je kupić we Francji...
Cena- powiedzmy - nie gra roli.
Czekam na propozycje :D

--
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-11-25 19:39:41

Temat: Re: Cytrusowe zapachy?
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:co5985$1f9Mogą być też zapachy niedostępne w
> PL, o ile da się je kupić we Francji...
> Cena- powiedzmy - nie gra roli.
> Czekam na propozycje :D

Cytrusowe, jak najbardziej, Lemon Fresca,Guerlain,Pamplelune-tez Gurlein(ale
ten bardziej grejpfrutowy).
:)

1. Data: 2004-11-25 23:08:34

Od: "mmrlene" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:co5985$1f9$1@news.onet.pl...
> [...]
> Otóż MMS (czyli Moja Młodsza Siostra) jest wielką fanką cytrusowych
> zapachów - ale tylko w teorii, bo jedynie marzy o perfumach z taką nutą

Zara ma ze dwa ciekawe cytrusowe zapachy -> swoje firmowe,
nazw niestety nie pamietam, ale cena nie jest zbyt wygorowana.

M.

1. Data: 2004-11-26 09:43:47

Od: "zulu" <z...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał:

> Otóż MMS (czyli Moja Młodsza Siostra) jest wielką fanką cytrusowych
> zapachów

Ha, MSS (Moja Starsza Siostra, ew. Moja Straszna Siostra) parę lat temu
kupiła mi Kenzo
"Le Monde est beau". Na długi czas oszalałam na punkcie tego zapachu. Opis
jest tu:
http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7011208-7010001.htm
(i nie wierz do końca temu co jest tam napisane - że nuta porzeczki,
mandarynki etc. Te Kenzo po prostu fantastycznie pachną grejpfrutem! :))

Pozdr

zulu

1. Data: 2004-11-26 10:20:47

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sana/Anna <c...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

. Co proponujecie? Mogą być też zapachy niedostępne w
> PL, o ile da się je kupić we Francji...
> Cena- powiedzmy - nie gra roli.

Zdaje się, ze ostatnia Puma Jamajca pachnie wlaśnie tak cytrusowo, wczoraj
niuchałam i jest całkiem przyjemna. Cena: 60-70zł

Pozdr
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-11-26 10:58:26

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> Czekam na propozycje :D

Przypomnialo mi sie jeszcze, ze ostatnio zauwazylam to:
http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=161
(w Niemczech nie ma, a w Polsce nie mialam okazji powachac,
ale jesli nie odstaje od reszty tej owocowej serii, to moze
byc calkiem udane).

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-11-26 11:39:17

Od: "Halina Eisner" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=161
> (w Niemczech nie ma, a w Polsce nie mialam okazji powachac,
> ale jesli nie odstaje od reszty tej owocowej serii, to moze
> byc calkiem udane).
Jeśli to to, o czym myślę, to rzeczywiście jest dość udane, ale limit tej
limitowanej wersji to się już raczej skończył. Moja siostra to kupowała
jakiś rok temu i jak niedawno chciała powtórzyć, to już nigdzie nie było. I
owoce leśne chyba tez wtedy były. Ale nie wykluczone, że to jakiś comeback,
na wszelki wypadek wyślę siostrę do YR :)

H.

1. Data: 2004-11-26 12:14:47

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner wrote:

> Jeśli to to, o czym myślę, to rzeczywiście jest dość udane, ale limit
> tej limitowanej wersji to się już raczej skończył.

No to mogliby, zli ludzie, ze strony tez zdjac. Chyba zeby
do nich napisac i zapytac...?

BA

1. Data: 2004-11-26 12:44:47

Od: "Halina Eisner" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mogliby, zli ludzie, ze strony tez zdjac. Chyba zeby
> do nich napisac i zapytac...?
Ja się cały czas zastrzegam, że może to jakaś nowa seria limitowana
względnie mnie się pomelało :)
A co do pisania, to ja kiedyś próbowałam pisać do niedobrych kudzi z YR w
sprawie racjonalizacji strony (coby zaznaczali, w jakich terminach
obowiązują promocje, o których piszą, bo one z reguły na stronie są
zmieniane z parodniowym poślizgiem i kiedyś się nacięłam z lekka). Maile
nieodmiennie wracały z komunikatem "mailbox over quota"..

H.

1. Data: 2004-11-26 14:05:09

Od: "zulu" <z...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

(i nie wierz do końca temu co jest tam napisane - że nuta porzeczki,
mandarynki etc. Te Kenzo po prostu fantastycznie pachną grejpfrutem! :))

krem na rozstępy w ciąży
Dior Skin Flash - jak się nim posługiwać?
krem na zime
weekend- Warszawa- targi urody
Jak to się robi od tyłu? ;)