krem na zime

1. Data: 2004-11-25 15:09:46

Temat: krem na zime
Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krem na zime do cery mieszanej, mozecie jakis polecic??

Pozdrawiam cieplutko :)

1. Data: 2004-11-25 16:08:27

Temat: Re: krem na zime
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mari" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> Krem na zime do cery mieszanej, mozecie jakis polecic??

Ale na dzień, na noc, nawilżający, matujący, ochronny, z filtrami, pod oczy,
na naczynka czy może wypryski?
Musisz sprecyzować, co chesz żeby Ci ten krem robił... :)

Moja rada w ciemno - używać tego samego kremu pielęgnującego, który Ci
służył do tej pory, tylko rano nałożyc na niego dodatkowo 'Weather
Everything' Clinique. Na to majkijaż. Innej rady można udzielić jak się
dookreślisz :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-25 16:40:07

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> Moja rada w ciemno - używać tego samego kremu pielęgnującego, który Ci
> służył do tej pory, tylko rano nałożyc na niego dodatkowo 'Weather
> Everything' Clinique.

O to to :)

D., praktykujaca ;)
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-11-25 18:18:31

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mari" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Krem na zime do cery mieszanej, mozecie jakis polecic??

Helo. Ja właśnie po opiniach grupowiczek i wizażanek pobiegłam wczoraj po
krem Idea25 Citrobiotic, antyrodnikowy na dzień z filtrem 20. Moje wrażenia,
faktycznie zapach taki sobie, ale da sie przeżyć, lubię ich kosmetyki za
fajne dozowniczki, nie tylko oczywiście, krem się wydaje dość gęsty i
ciężki, ale po jakimś czasie ładnie wchłania i faktycznie dobrze wygląda, a
jak się jeszcze puder nałoży to wszystko się pięknie matuje i nie zaczyna
spływać z twarzy np. po jakimś czasie w pomieszczeniu, no przynajmniej z
mojej dzisiaj. Cerę mam też mieszaną, no i od razu czuję, że moja twarz jest
zadowolona, że jej zimno już krzywdy nie robi, i naczynka mniej szaleją po
zmianie temperatur, czyli działa.
Jedyny problem w sumie, to dostępność tych kosmetyków, w Wawie można je
dostać, gdzieindziej nie wiem, no jest jeszcze net. a koszt to 20 zł z
groszami.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-11-25 19:17:03

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na dzień, na noc, nawilżający, matujący, ochronny, z filtrami, pod
oczy,
> na naczynka czy może wypryski?
> Musisz sprecyzować, co chesz żeby Ci ten krem robił... :)

Chce krem na dzien, zeby odpowiednio nawilzyl i chronil skore przed zimnem,
no ale zebym mi sie twarz po jego zastosowaniu nie tluscila :) czyli ma
matowic i chronic :) no ale nie wiem czy jest taki?

> [...]
> służył do tej pory, tylko rano nałożyc na niego dodatkowo 'Weather
> Everything' Clinique. Na to majkijaż. Innej rady można udzielić jak się

Do tej pory uzwyalam matujacego Ziaji, ale chce zmienic na jakis inny, a
skoro zima sie zbliza, a ja nie stosuje zadnych podkladow ani pudrow, wiec
chcialabym zeby chronil :)

Pozdrawiam :)

1. Data: 2004-11-25 19:21:59

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jedyny problem w sumie, to dostępność tych kosmetyków, w Wawie można je
> dostać, gdzieindziej nie wiem, no jest jeszcze net. a koszt to 20 zł z

antyrodnikowy, czy to nie jest dla dojzalszej cery? Czy mozna tez stosowac
do takiej 21-letniej ;)

i wlasnie zeby nie byl zbyt drogi, 20 zl moze byc jesli uda mi sie znalezc
ten krem, skoro sa problemy z dostepem do nich.

Pozdrawiam :)

1. Data: 2004-11-25 19:48:32

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> antyrodnikowy, czy to nie jest dla dojzalszej cery? Czy mozna tez stosowac
> do takiej 21-letniej ;)

Spoko, ja mam 22 lat, a używałam już wielu kosmetyków z tej serii, świetna
jest pianka do mycia twarzy i piankowy tonik, eliksir pod oczy też dobry i
maseczka. O ograniczeniach wiekowych nic nie piszą, zresztą nic aż takiego
to nie zawiera, głównie wyciągi z grejpfruta.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-11-25 20:38:11

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> no ale zebym mi sie twarz po jego zastosowaniu nie tluscila :) czyli ma
> matowic i chronic :) no ale nie wiem czy jest taki?

Nawilża i matuje nowy produkt LRP - Effaclar Matt Active Moisturizer

40 ml - 40 zł w aptekach.

Nie wiem jak z chronieniem, musiałaby się jakaś użytkowniczka wypowiedzieć.

Krem polecony przez Magę też brzmi interesująco, ma dobre recenzje na
wizażu, no i jest tańszy. A nazwą antyrodnikowy się nie przejmuj -
przeznaczony jest do skóry w każdym wieku.

1. Data: 2004-11-25 20:53:41

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maseczka. O ograniczeniach wiekowych nic nie piszą, zresztą nic aż takiego
> to nie zawiera, głównie wyciągi z grejpfruta.

Dzieki, poszukam w sklepach, mam nadzieje ze znajde :)

1. Data: 2004-11-26 16:55:59

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał/a w news:co5cu7$r9h$1@news.onet.pl:

> świetna jest pianka do mycia twarzy

A mnie kompletnie rozczarowała. Jest stosunkowo droga. Pachnie
zdecydowanie lepiej niż krem, ale pozostawia tłustą warstwę, przez co
miałam uczucie "niedomycia". Szybko się skończyła, czyli niewydajna.
Ale dla mnie to była akurat zaleta ;)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

weekend- Warszawa- targi urody
Jak to się robi od tyłu? ;)
fryzjer w Olkuszu
Aerobic na zdjeciach