fryzjer w Olkuszu

1. Data: 2004-11-25 14:03:57

Temat: fryzjer w Olkuszu
Od: "Magdzia G." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego fryzjera w Olkuszu.Z racji tego, że w owym mieście bywam
tylko w weekendy nie bardzo mam czas aby poszukać osobiście. Może któraś z
grupowiczek może mi polecić kogoś godnego zaufania. Chodzi o fryzurę na
własne wesele i o bardzo długie włosy.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Olkusz to małe miasto i nie ma swojej grupy dyskusyjnej, dlatego pytam
tutaj.

Pozdrawiam
Madzia

1. Data: 2004-11-25 14:30:55

Temat: Re: fryzjer w Olkuszu
Od: "Darka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdzia G." <g...@p...onet.pl>
napisał
> Może któraś z
> grupowiczek może mi polecić kogoś godnego zaufania.

Droga Magdo!
Polecam Ci Bogusię z salonu "Framesi" na Kazimierza Wielkiego. Dziewczyna ma
gust, pomysły i jest profesjonalistką.
Darka
P.S.Pozdrowienia z Wrocławia ;))

Aerobic na zdjeciach