włosy

1. Data: 2004-11-24 15:26:41

Temat: włosy
Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??
Kuracje typu nafta + żółtko odpadają. Prosze o wasze rady.

1. Data: 2004-11-24 15:38:41

Temat: Re: włosy
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@o...pl> napisał(a):
> Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??
> Kuracje typu nafta + żółtko odpadają. Prosze o wasze rady.

szampon Dermena, odżywka Wax, picie naparu ze skrzypu, płukanie włosów po
myciu naparem z pokrzywy (wg mnie mniej kłopotliwe niż nafta i żółtko).

1. Data: 2004-11-24 16:29:30

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??

O ile choroby wykluczone, to zestaw witamin i nie stresowanie się.
Oraz ampułki Vichy - trzeba wcierać regularnie i długi czas.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-24 16:44:34

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta wrote:

> Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??
> Kuracje typu nafta + żółtko odpadają. Prosze o wasze rady.

Wizyta u dermatologa i określenie przyczyn wypadania włosów -- przede
wszystkim. Kuracje typu "nafta i żółtko" na nic się zdadzą, jeśli masz
np. niedobór witamin albo łojotokowe zapalenie skóry głowy.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-11-24 17:05:34

Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Albo bierzesz jakieś leki, które to powodują - tak jak ja :(((((
Pozdrawiam - Lukrecja (z wypadającymi na potęgę włosami)

1. Data: 2004-11-24 19:38:34

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marta napisał:

> Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??

Tabletki typu: skrzyp + pokrzywa doustnie oraz lotion Petrole z naftą na
skórę głowy.
Pomaga, przynajmniej mnie.

--
Renya

1. Data: 2004-11-24 20:24:08

Od: paprika <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich. Mam pytanie: kobiety poradźcie - czy któraś z was ma
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??
> Kuracje typu nafta + żółtko odpadają. Prosze o wasze rady.

mnie pomógł szampon Dermena (rewelacyjny i bardzo wydajny, cena ok 30
zł, wystarcza mi na 3-4 miesice a glowe myje codziennie) i tabletki Merz Spezial (
miesieczna
kuracja ok 40 zł, trzeba brać poł roku a potem poł roku przerwy)

--
Pozdrowienia,
paprika

1. Data: 2004-11-24 23:01:17

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzony sposób na to , aby przestały wypadać włosy. Jak je wzmocnić??
> Kuracje typu nafta + żółtko odpadają. Prosze o wasze rady.

Mnie na wzmocnienie włosów pomogła odżywka Wax i tabletki Merz Spezial.

makijaż profesjonalny - wrażenia
Jaki lakier do wlosow?
sprzedaz
Lista kosmetyków - prośba o opinie...