Tusz do rzęs

1. Data: 2004-11-24 19:00:21

Temat: Tusz do rzęs
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna firmę Boss? Dostałam taki tusz do rzęs w prezencie
(wodoodporny) i nie wiem czym go zmywać. Mleczko go nie rusza, płyn do
demakijażu oczu też. Proszę o pomoc, mam posklejane rzęsy :(
Aga

1. Data: 2004-11-24 19:27:10

Temat: Re: Tusz do rzęs
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szama napisał/a w news:co2lqe$426$1@news.onet.pl:

> Czy ktoś zna firmę Boss?

Zna. Jest to firma produkująca ciuchy i perfumy.

> Dostałam taki tusz do rzęs w prezencie
> (wodoodporny) i nie wiem czym go zmywać.

Dostałaś tusz, który na pewno nie jest oryginalnym tuszem marki Boss.
Firma Boss _nie_produkuje_ maskar.

> Mleczko go nie rusza, płyn do demakijażu oczu też. Proszę o pomoc,
> mam posklejane rzęsy :(

Zmyć żelem do mycia twarzy albo płynem do higieny intymnej. Tusz
wyrzucić do kosza na śmieci.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-24 20:29:11

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Zmyć żelem do mycia twarzy albo płynem do higieny intymnej. Tusz
> wyrzucić do kosza na śmieci.

I poinformować prezentodawcę, żeby więcej takiego g* nie kupował.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-11-24 20:38:16

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś zna firmę Boss? Dostałam taki tusz do rzęs w prezencie
> (wodoodporny) i nie wiem czym go zmywać. Mleczko go nie rusza, płyn do
> demakijażu oczu też. Proszę o pomoc, mam posklejane rzęsy :(

Jakaś podróba okrutna...
Może oliwka dla dzieci Johnson&Johnson - bardzo dobrze zmywa tusze
wodoroodporne, nie podrażnia oczu i nie szczypie.
Joasia

1. Data: 2004-11-25 18:40:29

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tez czasem takiego tuszu - jest bardzo trwały i źle się zmywa, ale
szalenie dobrze trzyma przez całą imprezę. Zmywam go mleczkiem z AVONu
"Conditioning Eye Make-Up Remover" i zmywa się jak taki zwykły tusz -
całkowicie bez problemu. Innymi specyfikami nie dałam rady - może za mało
probowalam, bo jak ten kupiłam to już nic innego używać nie chcę. Poza tym
nie jest aż taki drogi - o ile pamiętam bo dawno kupiłam. I wydajny jest, bo
jeszcze mam pół buteleczki.

Pozdrawiam goraco.
eVe

1. Data: 2004-11-25 18:42:12

Od: "eVe" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha - i do zmyawania makijażu (także oczu) często używam teń balsamu do
kąpieli dla niemowląt Jonson&Jonson- "no more tears" sprawia ze mozna
spokojnie sobie myć buzię. ;)

włosy
makijaż profesjonalny - wrażenia
Jaki lakier do wlosow?