nadczynnosc tarczycy?

1. Data: 2004-10-30 11:38:30

Temat: nadczynnosc tarczycy?
Od: "gobo" <g...@U...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem 25 mezczyzna - od jakiegos czasu, tj.kilku miesiecy mam dziwne
objawy, ktore dosc mocno utrudniaja mi czasem zycie.
Obajwy jakie u mnie wystepuja to:
- arytmie serca - raz na kilka dni, trwaja po ok 5 sekund,ale to i tak
za duzo, bo to cholernie nieprzyjemne uczucie. Serce zaczyna bic jak
szalone, a po chwili wraca do swego normalnego rytmu. 2-3 razy w
miesiacu te arytmie mnie budza w srodku nocy- pozniej nie moge zasnac
przez okolo 1h.
- drzenie rak, praktycznie caly czas,ale mniej lub bardziej - inne
objawy nerwowosci - cos musze robic z rekoma
- dosc czesto dochodza zaburzenia trawienia, mam wrazenie,ze cos
"jezdzi" mi w zoladku
- uczucie goraca, pojawiajace sie tez dosc czesto
- czasem. np. stojac gdzies mam wrazenie,ze robi mi sie slabo i mam
ochote wyjsc na zewnatrz, jednak po 3-4 minutach to mija.
- wydaje mi sie,ze mam nadcisnienie, bo gdy jest cicho czuje
"dudnienie" krwi w uszach, a wczesniej tego nie mialem.
- czasem kreci mi sie w glowie, mam wrazenie,ze jestem slabszy, dosc
szybko sie mecze.
- dosc czesto mam wrazenie,ze miesnie klatki piersiowej sa za bardzo
napiete, czuje lekkie mrowienie w lewej rece i wieksze drzenie tej
reki niz prawej.
Do tej pory zrobilem na razie podstawowe badania: cukier- wszystko ok.
Mocz i krew - wszystko w normie,nic nie wychodzi nawet poza zakresy,
lekarz powiedzial,ze wyniki sa idealne.
W przeciagu miesiaca 2 EKG, oba wyszly bardzo dobrze i nie bylo nawet
najmniejszych zastrzezen.
Jestem osoba dosc nerwowa, podejrzewam jakas nerwice, ale objawy
strasznie pasuja do nadczynnosci tarczycy, choc wiem,ze u mezczyzn nie
pojawia sie ona zbyt czesto.
Odnosnie medykamentow:) jakie stosuje, to nie jest to zbyt wielki
wybor: jesli chodzi o napiecie miesni, jazde w zoladku czy jelitach
stosuje No-Spe i trzeba przyznac,ze pomaga mi ona wtedy mocno.
Uzywam tez ziolowych tabletek uspokajajacych - nie za czesto,ale jak
juz czuje sie na serio fatalnie. One mi tez troche pomagaja. Czasem
zamiennie biore krople nasercowe,ale nie za czesto , bo czesto
prowadze, a one zawieraja alkohol.
Prosze o jakies sugestie - co moze mi pomoc, gdzie powinienem sie
wybrac, ewentualnie jakie badania powinienem zrobic. Moj lekarz nie
jest zbytnio pomocny w tym przypadku.
Pozdrawiam
Piotr Podgorniak

2. Data: 2004-10-30 12:04:13

Temat: Re: nadczynnosc tarczycy?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: clvuen$as9$...@n...dialog.net.pl,
Od: gobo <g...@U...kki.net.pl>
Było:
> [...]
> - dosc czesto mam wrazenie,ze miesnie klatki piersiowej sa za bardzo
> napiete, czuje lekkie mrowienie w lewej rece i wieksze drzenie tej

Miałem podobne objawy, u mnie to był wstęp do nadciśnienia (przejechałem się
karetką do szpitala).
Aby stwierdzić co mi jest męczyli mnie porzez dwa tygodnie (dwa razy
dziennie krew, codziennie mocz, ciśnienie itp...).
Jeśli masz możliwość to pożycz ciśnieniomierz (albo kup) i mierz ciśnienie
przez powiedzmy miesiąc rano w południe i wieczorem najlepiej w tych samych
warunkach. Oczywiście wyniki zapisuj.
Czy pijasz na czczo kawę, mocną herbatę ? A może Coca colę, Pepsi ? Jeśli
tak to odstaw na rzecz wody i soków powiedzmy na ten próbny miesiąc jak
przejdzie to ... ;-) Aha wszelkie ostre porzyprawy i sól w większych
ilościach też na bok !
No i przydałoby się wykluczyć problemy neurologiczne, u mnie badali w
pierwszej kolejności, oczywiście nadczynność lub niedoczynność tarczycy i
wiele innych o których mi wtedy nie powiedzieli a znajomy lekarz
przeglądając wyniki docenił fachowość kolegów po fachu <lol>

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

3. Data: 2004-10-30 16:01:26

Od: "Jerry" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie objawy sugeruja jakas nerwice wegetatywna.

Pozdr,
Jerry

Coraz więcej się pocę, bez powodu ...
poradzcie cos