nadmierne pocenie i klucie serca

1. Data: 2004-10-10 19:48:52

Temat: nadmierne pocenie i klucie serca
Od: "aleeee_1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od jakiegos juz czasu zauwazylem ze w trakcie wiekszego wysilku (gra w kosza
lub w pilke nozna) poce sie o wiele bardziej niz inni i niz to niegdys bywalo
(z koszulki wyciskam wiadro potu). Raczej fakt ten nie jest zwiazany z tusza
(180 cm i 80 kg wagi- 29 lat).
Dosc czesto rowniez bywa ze odczuwam niezbyt dokuczliwe bole w okolicach
serca - nie tylko w trakcie wysilku - zdarza sie rowniez kiedy np leze - nie
ma reguly.

Czy fakty te nalezy laczyc? Kiedy jakis czas temu bole w okolicach klatki
piersiowej sygnalizowalem rodzinnemu - stwierdzil ze to normalne - stres itd.

Bole sa raczej nieznaczne ale odczuwalne - mam sie niepokoic i przycisnac
rodzinnego o skierowanie na badania?

2. Data: 2004-10-11 10:50:00

Temat: Re: nadmierne pocenie i klucie serca
Od: fidyash <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chcesz spokojnie spać. I przekonać się że nic Ci nie jest
wyłuskaj trochę pieniędzy i zafunduj sobie badania wysiłkowe w prywatnym
gabinecie. Jeżeli faktycznie będzie coś nie tak z serduszkiem to
wyjdzie. A póki co nie licz na lekarza pierwszego kontaktu, zazwyczaj
ich wiedza jest znikoma. Jeżeli u pacjenta występują bóle w klatce
piersiowej powinien Ci zrobić przynajmniej zwykłe EKG dla czystego
spokoju ducha jego i swojego, jeżeli jest inaczej, masz wolną wolę -
zmień lekarza.

AW

3. Data: 2004-10-11 22:46:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Oct 2004, fidyash wrote:

> [...]
> piersiowej powinien Ci zrobić przynajmniej zwykłe EKG dla czystego
> spokoju ducha jego i swojego, jeżeli jest inaczej, masz wolną wolę -

przede wszystkim trzeba dokladnie zebrac wywiad czyli okreslic
charakter bolow. Oczywiscie nie namawiam do lekcewazenia diagnostyki
kardiologczinej ale zwlaszcza przy bolach w klatce piersiowej o
charakterze klujacym trzeba brac zupelnie inne przyczyny pod uwage,
poniewaz bole o charakterze klujacym sa czesto bolami o przyczynie
pozasercowej

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

4. Data: 2004-10-24 18:17:16

Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aleeee_1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
itd.

> Bole sa raczej nieznaczne ale odczuwalne - mam sie niepokoic i przycisnac

takie objawy są u osób które maja kłopoty z tarczycza i jeje nieprawidłowym
funkcjonowaniu, ale ty jestes facetem - a oni bardzo rzadko maja problemy z
tarczycą.
wiec raczej to odpada.
nadmierna potliwosc przy wysiłku - znaczna utrata wody - przegrzanie? moze
stan podgoraczkowy?
poszukaj z czym moze sie wiazac nadmierna potliwosc.
moze wpadniesz na jakis trop, bo trudno cos wskazac...
no i napisz jak teraz sie sprawy maja...

Angina?
starosc nie mlodosc;)
Histiocytoza X
JAMA NOSOWA
Proszęo pomoc - drgawki - jaka moze byc przyczyna?