Re: nadwaga - chce sie jej pozbyc

From: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: nadwaga - chce sie jej pozbyc
Date: Mon, 5 Jan 2004 09:23:14 +0100

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:bt6v4j$jml$1@opal.futuro.pl...
> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

uogolniaj.Prosze.

> tej, wcale nie uogólniam. Przecież napisałem prawdę,

Adamo jak zwykle rżnie głupa, a jest w tym dobry. Pobudki tej kreatury już
dość dobrze są znane. Pisze tu tylko po to, żeby ludziom zaszkodzić. Nic
nigdy nie napisał kreatywnego, nigdy nie zhańbił się poznaniem tematu na
jaki pisze. Pisze tylko po to, by pisać, wyszydzać, donosić. Widocznie ma
jakieś ciężkie skrzywienie psychiki, ale jak wynika z doświadczenia, zawsze
się tacy na grupach dyskusyjnych pojawiają.

W pierwszym poście ( w tym temacie) pisze z uśmieszkami, czyli wyszydzając:
"Oj będę pierwszy!!!

Dieta Optymalna;)))"

W następnym poście:
"żartowałem, przepraszam:(
poprostu, tutaj na każde pytanie niektórzy odpowiadają tak właśnie, a nawet
jeśli ktoś nie pyta. W tym uzasadnionym dla odmiany przypadku chciałem być
pierwszy;)))
Ja osobiście wcale nie polecam powyższej diety."

czyli kretyn nie powinien się wypowiadać, jak nie poleca, a na dodatek nie
ma pojęcia o diecie.
Udawadnia to w następnym zdaniu:
"Tak jak ja, nie wyobrażam sobie pół kostki masła i cztery żółtka na
śniadanie, jak to komuś kiedyś Sławek (grupowicz) zaproponował;))"

Na dodatek kłamie, bo Sławek nikomu tego nie proponował.

Dalej Adamo proponuje dietę na której też się nie zna:
"Polecam diete MM:
http://misiczka.com/monti/monti.html"

Jeszcze dalej proponuje następną dietę, o której nie ma zielonego pojęcia:

"lub atkins, jest to dieta tak jak DO ubogowęglowodanowa, jednak nie trzeba
się katować tłuszczem,"

Na Atkinsie tak samo jak na DO trzeba się "katować" tłuszczem. Bez tłuszczu,
zjadając 20-80 gram węglowodanów dziennie, trzeba by było zjeść minimum pół
kg białka (4 kcal/gram), żeby dostarczyć organizmowi 2500 kcal. Pół kg
białka, to w przeliczeniu na mięso aż 2,5 kg!
Dla przykładu jeden z przepisów z książki Atkinsa "Nowa rew. dieta...":
"Sałatka z jaj i bekonu:
9 jaj na twardo, 9 plastrów bekonu usmażonego na chrupko, 1/4 szklanki
majonezu, przyprawy." Czy ktoś tu nie widzi tłuszczu?

można jeść spokojnie np.kurczaka czy schabowe!

Tutaj Adamo kłamliwie sugeruje, że na DO nie można jeść schabowych, czy
kurczaków. Można, jak najbardziej. Warunek co do kurczaków jest tylko jeden:
muszą być z gospodarstwa, karmione naturalnie, a nie z fermy pędzone na
hormonach i suszonych odchodach. Ten warunek zresztą powinien dotyczyć
kurczaków niezależnie od diety.

Dalej Adamo pisze:

"PS. Na tej grupie niestety(?) możesz się spodziewać głównie odpowiedzi
takiej jak pierwszą, którą uzyskałaś, o czym zresztą wkrótce pewnie się
przekonasz.."

Na tej grupie każdy poleca dietę, która jemu przyniosła dobre efekty, dzięki
której uzyskał jakieś korzyści zdrowotne, czy estetyczne.
Każdy uważa swoją dietę za nalepszą i to jest naturalne, bo musiałby być
idiotą, żeby wiedzieć o najlepszej, a stosować jakąś inną.
Zdecydowana większość uczestników grupy stara się być tolerancyjna w
stosunku do innych dietowiczów, nie wtrąca się w dyskusje między
uczestnikami obcej diety, ale jest (obecnie) jeden wyjątek: "Adamo 2".
Nie stosuje żadnej diety, na żadnej się nie zna, je co popadnie i takoż
gada.
Dla mnie już skończył się okres tolerancji dla tego typa. Nie będę go
plonkował, bo nie jest klasycznym trolem, a tylko szkodnikiem, a takiego
trzeba mieć na oku i od czasu do czasu posypać proszkiem na insekty.

Pozdrawiam
Leszek