nadwaga - chce sie jej pozbyc

1. Data: 2004-01-03 16:42:06

Temat: Re: nadwaga - chce sie jej pozbyc
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bt6rrv$r9i$1@news.onet.pl...

> Czy moglibyscie pomoc mi dobrac diete? o sporcie na razie nie marze...
> przynajmniej do obrony... (jeszcze jakis miesiac).

Oj będę pierwszy!!!

Dieta Optymalna;)))

Pozdrawiam,
Adam ;)))

2. Data: 2004-01-03 16:50:16

Temat: nadwaga - chce sie jej pozbyc
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Wygonili mnie tu z pl.rec.uroda... wiec pisze do Was...

Mam 155 cm wzrostu i waze prawie 20 kg wiecej niz powinnam. Chcialabym
schudnac, moze nie od razu to 20 kg, ale najpierw kilka kilo w dol, byloby
mile...

Tylko mam kilka problemow zwiazanych z odchudzaniem... Podchodzilam do tego
juz kilka razy i... zawsze konczylo sie porazka. Ogolnie akceptuje swoj
wyglad, chcialabym wygladac lepiej :)

Podstawowym problemem u mnie sa bole glowy pojawiajace sie przewaznie przy
zmianach cisnienia i... przy opuszczaniu poslikow... Nie musze nawet czuc
glodu... moja glowa sama wie, kiedy nie zjadlam...

Poza tym... jestem strasznym lasuchem... sa rzeczy ktore bardzo lubie i
ciezko mi sie im oprzec...

Czy moglibyscie pomoc mi dobrac diete? o sporcie na razie nie marze...
przynajmniej do obrony... (jeszcze jakis miesiac).

Kania

3. Data: 2004-01-03 17:02:27

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo 2." <a...@c...com> wrote in message
> Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oj będę pierwszy!!!
>
> Dieta Optymalna;)))

Tak wlasnie podejrzewalam :)

A mozna prosic o jakies linki?? U mnie w googlach nie przerwanie tkwia
metody numeryczne... i tak tkwic beda do 9 stycznia :)
A oprocz linkow, moze jakies wlasne przemyslenia i komentarze odnosnie tej
diety? I ja raczej nie lubie tlusto jesc... nawet zdecydowanie nie lubie...

Kania

4. Data: 2004-01-03 17:06:46

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A oprocz linkow, moze jakies wlasne przemyslenia i komentarze odnosnie tej
> diety? I ja raczej nie lubie tlusto jesc... nawet zdecydowanie nie

poczytaj przynajmniej inne dzisiejsze posty z tej grupy
sa wlasnie o tym :)))
i linki tez tam sa

Zdrowka!
H.

5. Data: 2004-01-03 17:14:22

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wlasnie podejrzewalam :)

żartowałem, przepraszam:(
poprostu, tutaj na każde pytanie niektórzy odpowiadają tak właśnie, a nawet
jeśli ktoś nie pyta. W tym uzasadnionym dla odmiany przypadku chciałem być
pierwszy;)))
Ja osobiście wcale nie polecam powyższej diety.

> [...]
> A oprocz linkow, moze jakies wlasne przemyslenia i komentarze odnosnie tej
> diety? I ja raczej nie lubie tlusto jesc... nawet zdecydowanie nie

Tak jak ja, nie wyobrażam sobie pół kostki masła i cztery żółtka na
śniadanie, jak to komuś kiedyś Sławek (grupowicz) zaproponował;))

Polecam diete MM:
http://misiczka.com/monti/monti.html

lub atkins, jest to dieta tak jak DO ubogowęglowodanowa, jednak nie trzeba
się katować tłuszczem, można jeść spokojnie np.kurczaka czy schabowe!
(niestety nie mam w tej chwili linków):
http://www.atkins.prv.pl/ (coś znalazłem jednak)
http://hafsa.republika.pl/diety/diety.htm

Polecam zapoznanie się z powyższymi stronkami:)

Pozdrawiam,
Adam

PS. Na tej grupie niestety(?) możesz się spodziewać głównie odpowiedzi
takiej jak pierwszą, którą uzyskałaś, o czym zresztą wkrótce pewnie się
przekonasz..

6. Data: 2004-01-03 17:20:25

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisał:

> Tak wlasnie podejrzewalam :)

Nie tylko. Masz do wyboru tez diete Atkinsa oraz diete Montignac, my ja
tu oznaczamy jako MM.
O MM poczytasz na stronie Misiczki
http://misiczka.com/monti/monti.html
o Atkinsie u mnie:
http://hafsa.republika.pl/diety/atkins.htm

> A mozna prosic o jakies linki??
> A oprocz linkow, moze jakies wlasne przemyslenia i komentarze odnosnie tej
> diety? I ja raczej nie lubie tlusto jesc... nawet zdecydowanie nie lubie...

dieta optymalna wbrew pozorom wclae nie jest taka tlusta :-)))))
Dieta jest niedroga, stosuje sie proste produkty, jajak, maslo,
smietana, troche warzyw, troche miesa, ciut owocow.Wklejam za Krysia:

http://www.dieta-optymalna.info
http://forum.dieta-optymalna.info/
http://mlodziez.optymalni.one.pl/
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://arkadia.akcja.pl/
http://republika.pl/optymaln
http://zywienie.prv.pl/
http://www.optymalni.net/
http://www.optymalni.com /Kanada
www.members.optushome.com.au/bartim /Sydney
http://www.optymalni.pl /OSBO
http://www.arkadiazdrowia.com/
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php
http://ikoiko.republika.pl
http://www.optymalni-centrum.com/jadlospisy.htm
http://zywienie.host.sk/artykuly/
http://www.optymalni.poznan.pl/
http://www.optymalni.poznan.pl/historie/turostowski.
htm
http://www.lido.optymalni.org/pol/index.html
http://optymalni.waw.pl
http://strony.wp.pl/wp/arkadiakrotoszyn/ lek. med. K. Michalak
http://www.optymalni.pl/article.php?id=530 Aktualności
http://www.optymalni.pl/article.php?id=446 lek. med. Matyja
http://www.wgp.com.pl
http://morsy.viapc.pl/
http://www.polania.pl/dok/cukciez.doc
http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html
http://tinylink.com/?h3torpHqTF

Pozdrawiam i zycze dobrej motywacji Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

7. Data: 2004-01-03 17:31:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Oj Adamie, przesadzasz mocno.

Być może, ale Ciebie bez wątpienia z grupą "lub czasopisma" ani żadną
podobną nie utożsamiam;))

> Bo ja na tej grupie wlasnie 1,5 roku temu
> znalazlam odpowiedzi na nurtujace mnie pytania.

Ale też nie twierdzę, że nie znajdzie odpowiedzi... Sądzę, że trafiła bardzo
dobrze i już bardzo dobre odpowiedzi otrzymała:)

> A odopwiedzi sa takie, jacy sa grupowicze ;-)))
> Sa przeciez tacy, ktorzy z serca radza i pocieszaja.Nie uogolniaj.Prosze.

tej, wcale nie uogólniam. Przecież napisałem prawdę, niezależnie od tego czy
uogólniam czy nie uogólniam i z jakich pobudek ktoś te odpowiedzi udziela,
takie odpowiedzi otrzyma właśnie Kania;)))

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2004-01-03 17:35:50

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> http://www.atkins.prv.pl/ (coś znalazłem jednak)

Eeee, to miala byc wlasnie moja strona o Atkinsie- probna ze tak sie
wyraze.Zaden link nie dziala.Moze wkrotce przeniose sie z Atkinsem pod
ten wlasnie adres? Niestety, nie umiem takich cudow robic sama.

> PS. Na tej grupie niestety(?) możesz się spodziewać głównie odpowiedzi
> takiej jak pierwszą, którą uzyskałaś, o czym zresztą wkrótce pewnie się
> przekonasz..

Oj Adamie, przesadzasz mocno.Bo ja na tej grupie wlasnie 1,5 roku temu
znalazlam odpowiedzi na nurtujace mnie pytania.
A odopwiedzi sa takie, jacy sa grupowicze ;-)))
Sa przeciez tacy, ktorzy z serca radza i pocieszaja.Nie uogolniaj.Prosze.
Hafsa

9. Data: 2004-01-03 17:44:03

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oj będę pierwszy!!!
>
> Dieta Optymalna;)))

nio nio Adamo ;)

Slawek

10. Data: 2004-01-03 17:50:56

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak ja, nie wyobrażam sobie pół kostki masła i cztery żółtka na
> śniadanie, jak to komuś kiedyś Sławek (grupowicz) zaproponował;))

Nie dopisuj ideologii ;)) powiedziałem ze w cztery zółtka mozna wkręcić prawie pół
kostki masła i taka żółtkownica bedzie się jeszcze przyklejała do patelni ;)

Slawek

uzależnienie od miesa?
witam
[MM] surówki