W nowym roku

1. Data: 2004-01-01 01:06:10

Temat: W nowym roku
Od: "Jan Werbiński" <j...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

życzę wszystkim zdrówka i idealnej sylwetki.
:-)

http://www.janwer.com/ http://www.fredry.net/
Zdenerwowałeś się? Zajrzyj tutaj -> http://www.zapatopi.net/afdb.html

2. Data: 2004-01-01 18:48:42

Temat: Re: W nowym roku
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński napisał:
> życzę wszystkim zdrówka i idealnej sylwetki.
> :-)

I ja sie dołączam do życzeń, od wczoraj usilnie pracując nad oowym
ideałem. Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-01 19:01:01

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 01 Jan 2004 19:48:42 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> I ja sie dołączam do życzeń, od wczoraj usilnie pracując nad oowym
> ideałem.

Ja zaczynam od jutra ! Ale mam stracha :D

Powodzenia we wszystkim, dla wszystkich :)

--
Eva Sheers

Usiluje wcelowac w polnoc :)
Dieta - inaczej...? :)
300 kalorii dziennie mniej.
KUCHNIA GALICYJSKA - ktos slyszal moze ???
ATKINS