300 kalorii dziennie mniej.

1. Data: 2003-12-29 18:47:30

Temat: 300 kalorii dziennie mniej.
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uczeni którzy badają wszystko,
wybadali także, że wegetarianie zjadają średnio o 300 kalorii dziennie
mniej,
niż osoby na diecie mieszanej.
Rocznie daje to imponująca liczbę kalorii nie zjedzonych, którą po
przeliczeniu oszacowano na jakieś 7 kilogramów kochanego ciałka, których
można się w ten sposób pozbyć/nie nabawić. :)

Sowa

2. Data: 2003-12-29 19:00:34

Temat: Re: 300 kalorii dziennie mniej.
Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@b...pl> wrote:
> [...]
> przeliczeniu oszacowano na jakieś 7 kilogramów kochanego ciałka,
> których można się w ten sposób pozbyć/nie nabawić. :)

Jakis link, tytul gazety..?

Pozdrawiam,
Karola wegetarianskoutyta

3. Data: 2003-12-29 19:44:34

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> napisał w wiadomości

> Jakis link, tytul gazety..?

Nic - w radiu mówili.

Sowa

4. Data: 2003-12-29 20:23:16

Od: "nevelig" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nic - w radiu mówili.

W Rmf-ie. Też słyszałam. No to, wegetarianie, biada Wam, za parę lat te
niedobory kaloryczne Was do grobu wpędzą :->
Pozdr.
Ula

5. Data: 2003-12-29 20:37:50

Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> W Rmf-ie. Też słyszałam. No to, wegetarianie, biada Wam, za parę lat te
> niedobory kaloryczne Was do grobu wpędzą :->
> Pozdr.
> Ula

No właśnie dłużej będą żyć - wg ostatnich badań ograniczenie ilości
spożywanych kilokalorii przedłuża ludzki żywot :-) (artykuł w Świecie Nauki
ale który numer to był to nie pamiętam) Oczywiście bez popadania w przesadę,
ale te 300 kcal mniej to tylko na zdrowie wyjdzie ;-) (choć ja i tak wolę
mięsko jeść :-P)
Pozdrawiam
Katk

6. Data: 2003-12-29 20:42:29

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nevelig" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> W Rmf-ie. Też słyszałam. No to, wegetarianie, biada Wam, za parę lat te
> niedobory kaloryczne Was do grobu wpędzą :->

Zapewne, zapewne - nas to wszystko ponoć wpędza do grobu, a najbardziej brak
schabowego w diecie.
Tylko wegetariańska wredota i chęć zrobienia na złość trzyma mnie przy
życiu. :)

Sowa

7. Data: 2003-12-29 20:45:44

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
> ale który numer to był to nie pamiętam) Oczywiście bez popadania w przesadę,

No tak a jak to sie ma do DO mi ubyło około 1000 kcal w diecie ,przedtem tak jakieś
2500 kcal a teraz 1500 , to ile dłużej mogę żyć ;)))))??

Slawek

8. Data: 2003-12-29 21:03:53

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 29 Dec 2003 21:45:44 +0100, na pl.misc.dieta, slawek napisał(a):

> No tak a jak to sie ma do DO mi ubyło około 1000 kcal w diecie ,przedtem tak jakieś
2500 kcal a teraz 1500 , to ile dłużej mogę żyć ;)))))??

Ile dłużej pozyjesz dokładnie, nie umiem powiedzieć, ale coś mi się wydaje,
że jednak aż do śmierci ! Nie ma lekko ;)

--
Eva Sheers

9. Data: 2003-12-29 21:18:13

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> No tak a jak to sie ma do DO mi ubyło około 1000 kcal w diecie ,przedtem
tak jakieś
> 2500 kcal a teraz 1500 , to ile dłużej mogę żyć ;)))))??

Jak to ile? żartujesz sobie?
Przecież doskonale wiesz, że 40% w każdym pokoleniu i tak do 900 lat.

Pozdrawiam,
Adam;)))

10. Data: 2003-12-29 21:26:52

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> tak jakieś
>
> Jak to ile? żartujesz sobie?
> Przecież doskonale wiesz, że 40% w każdym pokoleniu i tak do 900 lat.

Uff to nieźle ;))) czyli mój Adam conajmniej 160 ;)

Slawek

KUCHNIA GALICYJSKA - ktos slyszal moze ???
ATKINS
Dieta kapusciana
Solic czy nie solic ?
Czy Atkins moze szkodzic ?