300 kalorii dziennie mniej.

31. Data: 2004-01-03 09:47:25

Temat: Re: 300 kalorii dziennie mniej.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:bspss9$skl$1@inews.gazeta.pl...
> Uczeni którzy badają wszystko,
> wybadali także, że wegetarianie zjadają średnio o 300 kalorii

Pewnie chodzi o kilokalorie (kcal), ale to tylko tysiąc razy więcej, no
problem :)

dziennie
> mniej,
> niż osoby na diecie mieszanej.

Co tu badać? Przecież to widać na każdym filmie pokazującym Indie. Żebracy w
większości są wegetarianami i są baaaaaaaardzo szczupli :)

> Rocznie daje to imponująca liczbę kalorii nie zjedzonych, którą po
> przeliczeniu oszacowano na jakieś 7 kilogramów kochanego ciałka, których
> można się w ten sposób pozbyć/nie nabawić. :)

"Świat Nauki" 10/96 art. "Obrastanie w tłuszcz":
"Amerykanin przybiera na wadze przeciętnie 9 kg między 25, a 55 rokiem
życia. Jeżeli uzmysłowimy sobie, że osoba dorosła przyswaja od 900 tys. do
miliona kcal rocznie i wyliczymy koszt energetyczny tych dodatkowych 9 kg -
okaże się, że jedynie promile przyswajanych kalorii są magazynowane przez
organizm w postaci tłuszczu."

Przeliczmy:
30 lat to około 10 000 dni.
9 kg tłuszczu, to 81 tys. kcal.
Daje to około 8 kcal, czyli niecały gram tłuszczu zjedzonego dziennie, albo
dwa gramy węglowodanów, czy białka.

Gdyby to było prawdą, że nadmiar zjedzonego pokarmu wprost zamienia się w
tłuszcz zapasowy, to wystarczyło by, żeby każdy amerykanin zjadał dziennie
mniej o dwa gramy węglowodanów, a pozostał by szczupły do końca życia.

Pozdrawiam
Leszek

32. Data: 2004-01-03 10:03:24

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> wrote:

> Wiesz, istnieje pewna roznica miedzy "ja", a "proba statystyczna".

Kazda proba ma dwa ogony. Jedni przytyja, inni drastycznie schudna. Szkoda,
ze nie podali w radio zrodla tej wiadomosci, mnie wlasnie interesuje jakiej
wielkosci byla ta proba i jaki rozklad wyszedl.

Pozdrawiam,
Karola

33. Data: 2004-01-03 11:32:32

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj w PRWADZIWYM ŚWIECIE ;))

czy ja wiem czy on taki prawdziwy? :)
musialam zmienic diete bo na roslinkach mialam problemy, a pozatym przytylam
i sie "rozregulowalam" wiec teraz od roku probuje dojsc do siebie ;)
Ostatnio po poczytaniu ksiazki okreslajacej diety wzgledem grupy krwi
okazalo sie ze ja z moja grupa jestem typowym przedstwicielem miesozercow,
wiec przed tych 9 lat widac zle robilam ;))))

pozdr

34. Data: 2004-01-03 11:33:29

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, istnieje pewna roznica miedzy "ja", a "proba statystyczna".

wiem, tylko ze tez wiem ze male klamstwa, duze klamstwa i statystyka :)

KUCHNIA GALICYJSKA - ktos slyszal moze ???
ATKINS
Dieta kapusciana
Solic czy nie solic ?
Czy Atkins moze szkodzic ?