DO

1. Data: 2004-01-03 18:53:17

Temat: DO
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

mam przekazać pytanie od mojego szczęścia, czy jeśli ktoś waży za mało to
na DO przytyje do optymalnej wagi zamiast schudnąć?

Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

2. Data: 2004-01-03 18:58:57

Temat: Re: DO
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:

> mam przekazać pytanie od mojego szczęścia, czy jeśli ktoś waży za mało to
> na DO przytyje do optymalnej wagi zamiast schudnąć?
>
> Koko-sanka

Optymlani twierdza, ze tak. Z autopsji tego nie stwierdze, bo nigdy w
zyciu nie wazylam za malo :-((((
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-03 19:05:48

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Optymlani twierdza, ze tak. Z autopsji tego nie stwierdze, bo nigdy w
> zyciu nie wazylam za malo :-((((
> Hafsa

Oczywiście że przytyje , ja schudłem ale moja lepsza połowa przytyła :))))

Slawek

4. Data: 2004-01-03 19:05:53

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 3 Jan 2004 20:05:48 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusuń napisał(a):

> Oczywiście że przytyje , ja schudłem ale moja lepsza połowa przytyła :))))

hmmm... coraz bardziej skłaniam się w kierunku DO... jeszcze tylko muszę
wszystkie te BTW i inne co można a czego nie opanować i już będę w domku ;)

Koko-sanka

5. Data: 2004-01-03 19:16:55

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koko-sanka napisał:
> hmmm... coraz bardziej skłaniam się w kierunku DO... jeszcze tylko muszę
> wszystkie te BTW i inne co można a czego nie opanować i już będę w domku ;)

Musisz miec ustalone proporcje dla swojego wzrostu i wagi.
Przy ustalaniu menu i lczenia BTW korzystam z programu Optymal ( zawiera
baze produktow, moge dopisac swoje) krzyczy, gdy przekrocze limit
dzienny, liczy BMI mozna wpisywac przepisy itd itd.Polecam.A poki co
korzystaj z tabelki w exelu lub w kalkulatora on-line
Szybko sie nauczysz. Hafsa, trzymajac kciuki

6. Data: 2004-01-03 20:27:51

Od: m...@p...onet.pl (morthir) szukaj wiadomości tego autora

powodzenia :)

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

7. Data: 2004-01-03 21:26:07

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystaj z tabelki w exelu lub w kalkulatora on-line
> Szybko sie nauczysz. Hafsa, trzymajac kciuki

Witam
Krzyczy, ale pewnie za cicho, nie pomyslalem o tym.
Pozdrawiam
maf
------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

8. Data: 2004-01-04 11:02:25

Od: "Michał Waszczyński" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):
> Przy ustalaniu menu i lczenia BTW korzystam z programu Optymal ( zawiera
> baze produktow, moge dopisac swoje) krzyczy, gdy przekrocze limit
> dzienny, liczy BMI mozna wpisywac przepisy itd itd.Polecam.

A gdzie można znaleźć taki program?
--
Michał

9. Data: 2004-01-04 11:16:59

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Waszczyński napisał:

> A gdzie można znaleźć taki program?

Kupilam go tu www.optymal-btw.aktis.i.p.pl
i jestem zadowolona.
Hafsa

10. Data: 2004-01-04 11:17:55

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekF napisał:

> Witam
> Krzyczy, ale pewnie za cicho, nie pomyslalem o tym.

tak, powinien byc przy tym sygnal dzwiekowy i tysiac wykrzyknikow:
Przekroczyles dzienny limit weglowodanow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hafsa

--

nadwaga - chce sie jej pozbyc
uzależnienie od miesa?