uzależnienie od miesa?

1. Data: 2004-01-02 21:46:40

Temat: uzależnienie od miesa?
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam po raz pierwszy :)
i od razu o cos zapytam:
czy spotkal sie ktoś z was z czym takim jak uzaleznienie
organizmu/psychiki od danego jedzonka? konkretnie chodzi mi o mieso we
wszelakiej postaci. Zauważyłam pewną prawidłowość ( z reszta nie tylko
ja,a spora czesc rodziny i przyjaciół) ze po kilku dniach bez pokarmu
miesnego zaczynam robic sie nerwowa, trzesa sie rece i jem bez
opamietania ale wciaz nie moge zaspokoic glodu. Konczy sie to z momentem
zjedzenia jakiegos miesa (i wcale nie duzej ilosci)
mam 22 lata, jestem szczupla bo przy wzroscie 160 mam ok 50 kilo stale
od ok 6lat. Gdzies slyszalam ze grupa krwi mam wplyw na zapotrzebowanie
organizmu na ilosci jakis tam skladników pokarmowych.
nie wiem czy nei potraktujecie tego jako trolowania ale to nei jest
trolowanie.
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

2. Data: 2004-01-02 21:56:10

Temat: Re: uzależnienie od miesa?
Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> witam po raz pierwszy :)

Hej!

> [...]
> opamietania ale wciaz nie moge zaspokoic glodu. Konczy sie to z momentem
> zjedzenia jakiegos miesa (i wcale nie duzej ilosci)

To chyba normalne. Napisz jeszcze co spozywasz gdy nie masz przerwe
w jedzeniu miesa. Pewnie kupe weglowodanow, ktore napedzaja
spirale laknienia...

> mam 22 lata, jestem szczupla bo przy wzroscie 160 mam ok 50 kilo stale
> od ok 6lat. Gdzies slyszalam ze grupa krwi mam wplyw na zapotrzebowanie
> organizmu na ilosci jakis tam skladników pokarmowych.

O tej teorii mozesz smialo zapomniec, to stek bzdur!

> nie wiem czy nei potraktujecie tego jako trolowania ale to nei jest
> trolowanie.

Nie jest.

> pozdrawiam cieplutko,

Nawzajem!!!

> ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

W razie czego masz wiec zapas mieska gdyby Cie mocno przycisnelo... ;)))

Buzka!
Janusz/Hoody

3. Data: 2004-01-02 22:03:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ula.p w wiadomości news:bt4orf$b03$1@opal.futuro.pl pisze:

> [...]
> miesnego zaczynam robic sie nerwowa, trzesa sie rece i jem bez
> opamietania ale wciaz nie moge zaspokoic glodu.

Kazdy wegetarianin tak ma, znana sprawa. Tak trzesa mi sie rece, ze pisze to
juz 14 minut, a ta klawiatura tak stuka I STUKA, ZE JUZ NORMALNIE NIE
MOGE!!! I TE MYSZKI NA MONITORZE, AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MSPANC

4. Data: 2004-01-02 22:30:52

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opamietania ale wciaz nie moge zaspokoic glodu. Konczy sie to z momentem
> zjedzenia jakiegos miesa (i wcale nie duzej ilosci)

E tam zaraz uzależnienie to może zwyczajny sygnał od organizmu że pozbawiłaś go
czegoś cennego :)

slawek

5. Data: 2004-01-02 22:43:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bt4rcr$heh$1@inews.gazeta.pl pisze:

> E tam zaraz uzależnienie to może zwyczajny sygnał od organizmu że
> pozbawiłaś go czegoś cennego :)

E tam, to organizm sie przebudowuje. Gora 3 miesiace i niekorzystne objawy
ustepuja. U starszych ludzi moze to potrwac troche dluzej, za to u mlodszych
czas przebudowy mozna liczyc w tygodniach.

6. Data: 2004-01-02 22:45:11

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:bt4s3d$kd3$1@inews.gazeta.pl...

> E tam, to organizm sie przebudowuje. Gora 3 miesiace i niekorzystne objawy
> ustepuja. U starszych ludzi moze to potrwac troche dluzej, za to u mlodszych
> czas przebudowy mozna liczyc w tygodniach.

E tam ale to nie złe samopoczucie tylko pozadanie ;)

Slawek

7. Data: 2004-01-03 00:41:49

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hoody napisał:

> O tej teorii mozesz smialo zapomniec, to stek bzdur!

Tak? A dlaczego? Wiesz... ja kiedys też słyszałam - zadałam sobie trochę
trudu i wypytalam rodzinkę co najchętniej jedzą... i wiesz? Ci z grupą A
(ja między innymi) gustują w czerwonym mięsie.... a Ci z B są
wegetarianami i mogą żyć bez mięsa - dalszych wyników swych badań nie
pamiętam, ale wykonane były domorosłym sposobem na próbce ok 15 osób :)

Eulalka

8. Data: 2004-01-03 01:46:21

Od: "kc" <c...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message

> [...]
> wegetarianami i mogą żyć bez mięsa - dalszych wyników swych badań nie
> pamiętam, ale wykonane były domorosłym sposobem na próbce ok 15 osób :)

Wedlug autora teorii o grupach krwi ci z grupa A powinni byc wege,
ma im taka dieta sluzyc najlepiej.
Mozna smialo miedzy bajki wlozyc teorie o grupach krwii.
kc

9. Data: 2004-01-03 09:46:22

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wegetarianami i mogą żyć bez mięsa - dalszych wyników swych badań nie
> pamiętam, ale wykonane były domorosłym sposobem na próbce ok 15 osób :)

Zwierzęta mają różne grupy krwi a wszystkie krowy jedzą trawe ;)))

Slawek

10. Data: 2004-01-03 10:00:14

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bt4png$b78$1@inews.gazeta.pl...

> Kazdy wegetarianin tak ma, znana sprawa. Tak trzesa mi sie rece, ze pisze
> juz 14 minut, a ta klawiatura tak stuka I STUKA, ZE JUZ NORMALNIE NIE
> MOGE!!! I TE MYSZKI NA MONITORZE, AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wegetarianin nie powinien pić alkoholu nawet na Sylwestra. Słabiutkie
możliwości wątroby detoksykacji organizmu u wegetarian, jak widać skutkują u
Ciebie delirką, jeszcze po dwóch dniach. Teraz uratować Cię może tylko
głodówka.

Z noworocznymi pozdrowieniami i życzeniami powrotu do zdrowia
Leszek

witam
[MM] surówki
W nowym roku