nadwrazliwosc ...

1. Data: 2002-07-09 23:26:11

Temat: nadwrazliwosc ...
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

czuje sie nieswojo w roli rozpoczynajacego nowy watek, ale ...

czy slyszeliscie moze o HSP ?

jestem bardzo ciekaw ....

seti

1. Data: 2002-07-10 09:57:45

Temat: Re: nadwrazliwosc ...
Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy slyszeliscie moze o HSP ?
>
> jestem bardzo ciekaw ....
>
> seti

.... nikt sie nie spotkal, czy tylko setiego macie w KF ?

;)

1. Data: 2002-07-10 10:07:13

Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seti" <s...@i...spamm.pl> napisał w wiadomości

> .... nikt sie nie spotkal, czy tylko setiego macie w KF ?

IMO HSP IS OK. EB 2.
KF?? KFC?!
HMM

1. Data: 2002-07-10 12:35:37

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze ja rozwine ... chodzi tu o problem nadwrazliwosci - HSP (highly
sensitive person [or people]) ...

seti

1. Data: 2002-07-10 12:37:26

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"seti" <s...@i...spamm.pl> wrote in message
> to moze ja rozwine ... chodzi tu o problem nadwrazliwosci - HSP (highly
> sensitive person [or people]) ...

czy Ty się chcesz czegoś więcej dowiedzieć, podyskutować o tym, co już
wiesz, czy też czekasz na bodziec, aby podzielić się swoją własną wiedzą na
ten temat? :)

saulo

1. Data: 2002-07-10 13:00:29

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy Ty się chcesz czegoś więcej dowiedzieć, podyskutować o tym, co już
> wiesz, czy też czekasz na bodziec, aby podzielić się swoją własną wiedzą
> [...]

drogi saulo ... pare chwil jestem na grupie, ale pewnie zdazyles sie
zorientowac, ze prosty czlowiek jestem ... i wiedze marna posiadam ... :((

... dowiedzialem sie przypadkiem i temat mnie bardzo zainteresowal ...
niestety wszystko co udalo mi sie znalezc w sieci na ten temat jest w jezyku
angielskim, w ktorym czuje sie jakbym cos ogladal przez betonowa szybe
;))....

... dlatego pisze tutaj ...

seti

1. Data: 2002-07-11 16:58:13

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

seti wrote:

> czuje sie nieswojo w roli rozpoczynajacego nowy watek, ale ...
>
> czy slyszeliscie moze o HSP ?
>
> jestem bardzo ciekaw ....

Pierwszy raz slysze, ale ja nie jajoglowy - moze bedzie mozna na to
zwolnienie lekarskie dostac ;))).

Znalazlem troche stron - ale zadnej polskiej. Przejrzalem pobieznie
podana literature na http:\\www.sensitiveperson.com i znalazlem tylko
cztery ksiazki wydana w Polsce (poprzez googla):
- Diane Ackerman - A Natural History of the Senses - Historia Naturalna
zmyslow - Ksiazka i Wiedza 1994.
- Jean Liedloff - The Continuum Concept - W Glebi Kontinuum - ?
- Janet Poland - The Sensitive Child - Wrazliwe dziecko - Rebis 2000
- Colin Wilson - The Outsider - Outsider - Wydawnictwo Literackie
Krakow 1959

Flyer

1. Data: 2002-07-12 00:04:11

Od: "seti" <s...@i...spamm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Flyer:

> [...]
> - Janet Poland - The Sensitive Child - Wrazliwe dziecko - Rebis 2000
> - Colin Wilson - The Outsider - Outsider - Wydawnictwo Literackie

o .... dziekuje ci serdecznie ..... poszukam .....

ale szkoda, ze w sieci nic nie ma :(((

seti

1. Data: 2002-07-12 11:36:37

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

seti <s...@i...spamm.pl> napisał(a):

Ciekawą koncepcje nadwrażliwości miał Kazimierz Dąbrowski. Spróbuj znaleźć
jakąś jego książkę. Naprawdę polecam. A tak przy okazji: musisz się pogodzić
z tym że nie wszystko można znaleźć w sieci.

Pozdrawiam
kis

1. Data: 2002-07-12 21:41:11

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kis Smis wrote:

> Ciekawą koncepcje nadwrażliwości miał Kazimierz Dąbrowski. Spróbuj znaleźć
> jakąś jego książkę. Naprawdę polecam. A tak przy okazji: musisz się pogodzić
> z tym że nie wszystko można znaleźć w sieci.

Moze nie czytalem tego co trzeba (jak na razie jedna pozycje - druga
czeka w kolejce) ale kocepcja jest moze i ciekawa ale zbyt
uproszczona/dazaca do schematycznosci, wg mnie.

Flyer

Marudzenie.
tesknie za ukochana!
[SPAM] Zapraszamy !