nadżerka

1. Data: 2003-05-28 05:12:10

Temat: nadżerka
Od: "Tomas zB." <t...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powoduje nadżerkę kobiet ????

2. Data: 2003-05-28 16:58:37

Temat: Re: nadżerka
Od: "Anulka" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bakterie ...
http://www.antykoncepcja.com.pl/anat_kob.htm

pozdrawiam
Anka

Użytkownik "Tomas zB." <t...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
news:bb1gfl$r7m$1@flis.man.torun.pl...
> Co powoduje nadżerkę kobiet ????

3. Data: 2003-05-29 07:47:55

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 May 2003 18:58:37 +0200, Anulka napisał:

> Bakterie ...
> http://www.antykoncepcja.com.pl/anat_kob.htm

Popatrzyłem i co znalazłem:

"Nadżerka i zapalenie szyjki macicy - ubytek nabłonka (endometrium) i
towarzyszący mu stan zapalny, najczęściej w następstwie infekcji
grzybiczej, bakteryjnej lub innej przyczyny (wrzód weneryczny, gruźlica
szyjki macicy). Może być bezobjawowa, w stanach cięższych mogą jej
towarzyszyć upławy. Nadżerkę trzeba leczyć (kriochirurgia, szycie lub
koagulacja laserem), gdyż nieleczona może się przekształcić w raka szyjki
macicy (diagnostyka za pomocą badań cytologicznych, określających
morfologie komórek nabłonka ogniska chorobowego)."

W tym tekście naliczyłem 9 BZDUR (kto da więcej?).
Prawdziwe jest jedynie stwierdzenie, że cytologia pozwala na rozpoznanie
raka.
Przepraszam, kto to stworzył? PIJANY STUDENT STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH? (z
całym szacunkiem dla stosunków międzynorodowych?) Nie mam czasu sprawdzić
jak wygląda jakość reszty strony, ale jeśli podobnie, to jest to skandal. A
jeśli to firmuje jakiś dochtor, to sprawa dla nadzoru specjalistycznego.

--
Krzysiek, EBP
jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

4. Data: 2003-05-29 09:23:00

Od: "Anulka" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, skrytykowales, ja chcac pomoc znalazlam to co znalazlam... a moze jednak
sprobobujesz pomoc Tomkowi...
interesuje go co powoduje nadzerke...
Anka
Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w