najbardziej bolesny zastrzyk

1. Data: 2009-03-11 19:49:51

Temat: najbardziej bolesny zastrzyk
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

2. Data: 2009-03-11 20:11:27

Temat: Re: najbardziej bolesny zastrzyk
Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Mar 2009 20:49:51 +0100
"m." <t...@o...pl> wrote:

> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

pyralgina?

Sqeeb

3. Data: 2009-03-11 22:12:54

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

Nie znam tego z autopsji, ale podobno najbardziej bolesne są zastrzyki
gdzie substancje lecznicze są rozpuszczone w oleju, a nie w wodzie.
Takie zastrzyki naprawdę bolą bardziej, niezależnie od miejsca wkłucia.

STranger

4. Data: 2009-03-11 22:18:03

Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sqeeb wrote:

> pyralgina?

E tam. Albo byłem w takim szoku jak mi to podawali, albo to wcale nie
boli ;)

5. Data: 2009-03-12 10:24:12

Od: Sqeeb <s...@i...community> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Mar 2009 23:18:03 +0100
Krzysztof Magosa <k...@m...pl> wrote:

> E tam. Albo byłem w takim szoku jak mi to podawali, albo to wcale nie
> boli ;)

Poprosiłem o znieczulenie, wcześniej dawali mi dożylnie to mi pomagało.
Wchodzi pielegniarka, patrze że igłe trzyma. No dobra myśle, może pomoże.
Efekt był taki, że dupa mnie bolała jak... a jak przestała to dalej mnie
bolało to co bolało wcześniej. Ale mi przeciwbólowy...

Sqeeb

6. Data: 2009-03-12 13:25:22

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

zle podane,
p.

7. Data: 2009-03-12 14:27:02

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

Z mojego doświadczenia debycylina (przynajmniej jeśli chodzi o te co
miałem i pamiętam), penicylina wchodzi jak w masło, a jak dobrze
zrobiony to nie czuć nic.

--
Blog: http://blog.stalica.info

8. Data: 2009-03-12 14:27:53

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

Z najbardziej bolesnych, jakie miałam w życiu dorosłym, to była anatoksyna
przeciwtężcowa (czy jak to się tam nazywa). Brrrrrrrrrrrrrrrrrr...

D.

9. Data: 2009-03-13 19:49:45

Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

znieczulenie w nos. bezwzględnie.

delbeta w wojsku - nie bolało
b12 - nie bolało
pyralgina - nie bolało
znieczulenie w nos - z bólu leciały mi łzy

10. Data: 2009-03-13 20:16:29

Od: "_chab_" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki jest waszym zdaniem? witaminy, penicylina?

Znieczulenie miejscowe w duży palec u nogi, przy chirurgicznym wycinaniu
wrośniętego paznokcia.
Nie wiem w co On się wbijał igłą ale robił to trzy razy i bolało jak
cholera.

Prywatne leczenie alergii
Nadciśnienie
Prześwietlenia RTG, TK, Rezonans - pytanie o maks. dawkę.
jestem po emg
Woda utleniona -> Nieumywakin