najlepszy/ najgorszy

1. Data: 2003-02-11 21:23:51

Temat: najlepszy/ najgorszy
Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

--
kapuha
"Love doesn't mean that you're always sorry"

1. Data: 2003-02-11 21:47:03

Temat: Re: najlepszy/ najgorszy
Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
| ...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

Najlepszy.
Tuż po urodzeniu, kiedy wreszcie mogłem zaczerpnąć powietrza łyk...;)

Najgorszy.
Tuż po urodzeniu, kiedy otworzyłem oczy po raz pierwszy...;)

R.

1. Data: 2003-02-11 21:54:32

Od: Akilegna <c...@N...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy.
> Tuż po urodzeniu, kiedy wreszcie mogłem zaczerpnąć powietrza łyk...;)
>
> Najgorszy.
> Tuż po urodzeniu, kiedy otworzyłem oczy po raz pierwszy...;)

to nie poraz pierwszy

1. Data: 2003-02-11 22:57:22

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-najgorszy: chyba nie było jeszcze...śmierć babci...
-najlepszy: każdy dzień, kiedy nikt z rodzinki nie jest chory i jest duzo
śmiechu...

Dorota

1. Data: 2003-02-11 23:29:12

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kapuha:
> ...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

najagorszego jeszcze nie mialem
a najlepszy to bedzie pierwszy oddech ulgi po tym najgorszym

w sumie to bardzo dziwne pytanie jest, wiec i odpowiedz niezbyt madra

--
"Ludzie domagaja sie wolnosci slowa jako rekompensaty
za wolnosc myslenia, której rzadko uzywaja."

1. Data: 2003-02-12 00:06:28

Od: "Ali" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kapuha" <k...@m...prof.pl> wrote in message
> ...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

prozaicznie
najgorszy (jak dotychczas) - rzucił mnie facet, odezwał się były, a jeszcze
bardziej były oświecił mnie, że właściwie dobrze nam było razem
najlepszy - sobota dwa tygodnie temu - solo, spokojnie

przygnębiona ali

1. Data: 2003-02-12 04:19:04

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kapuha:
> ...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

Najlepszy zwiazany z Toba: kiedy przeczytalem w jednym
z Twoich postow bardzo interesujaca mysl o relacji pomiedzy
zyciem i smiercia.

Najgorszy zwiazany z Toba: kiedy okazalo sie ze te mysl
powtorzylas za kims innym, kto powtorzyl ja za kims innym
i pewnie jej nawet nie rozumie, podobnie jak Ty.

Czarek

1. Data: 2003-02-12 16:10:07

Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akilegna" <c...@N...ca> napisał w wiadomości

| to nie poraz pierwszy

Ależ pierwszy...
Nie mówię o poczęciu tylko o momencie wyklucia sie z brzusia mamy...;)

R.

1. Data: 2003-02-12 16:48:27

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

...moment w waszym zyciu...czekam na ciekawe odp.

może to nieciekawe, ale niestety serio:
najlepszy - urodzenie córki
najgorszy - jej śmierć po trzech dniach życia.
Nic gorszego już sie nie spodziewam.
-mirka

1. Data: 2003-02-12 19:34:19

Temat: Odp: najlepszy/ najgorszy
Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2ci7g$dn4$...@n...onet.pl...

> Najgorszy zwiazany z Toba: kiedy okazalo sie ze te mysl
> powtorzylas za kims innym, kto powtorzyl ja za kims innym
> i pewnie jej nawet nie rozumie, podobnie jak Ty.
>
> Czarek

nie rozumiem o co chodzi. za kim powtorzylam??
moje przemyslenie bylo w 100% moje, dodalam tylko jeszcze inna opcje, mojego
przyjaciela, ale wnioski i inne rzeczy sa prywatne
kapuha
"Love doesn't mean that you're always sorry"

cechy charakteru
malutka manipulacja ... szefem
Teoria Lazarusa
praca licencjacka