cechy charakteru

1. Data: 2003-02-11 21:23:07

Temat: cechy charakteru
Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

--
kapuha
"Love doesn't mean that you're always sorry"

1. Data: 2003-02-11 21:45:05

Temat: Re: cechy charakteru
Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
| czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

Jasne, że potrafię.

R.

1. Data: 2003-02-12 00:38:24

Od: "vivian" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

dobre: jestem punktualna, odpowiedzialna, pracowita, potrafię słuchać
ludzi,
złe: jestem nerwowa, złośliwa, obrazlska, czsami mam cięty język

Vivian

1. Data: 2003-02-12 03:54:25

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kapuha:
> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

Tak.

Czarek

1. Data: 2003-02-12 06:45:44

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??
>
> --
Tak. Tylko co z tego ma wynikać?
Czy może proponujesz dyskusję na temat krótkotrwałych przyjemności i
długotrwałych zysków? Jest to zwykle efekt inwentury własnego ja.

--
Serdeczne pozdrowienia,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2003-02-12 11:17:54

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

Ja tak.

To bardzo psychologiczne zagadnienie :)

kohol

1. Data: 2003-02-12 19:30:19

Od: "bahamar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre i zle cechy wg kogo? To co ja oceniam pozytywnie ktos inny moze
oceniac
zupelnie inaczej.

1. Data: 2003-02-12 19:36:40

Temat: Odp: cechy charakteru
Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

ejj. nie badzcie tacy...macie wymienic te cechy, a nie powiedziec, czy
potraficie to zrobic...wiem, ze to strasznie psychologiczne ;)
pozdr

1. Data: 2003-02-12 21:22:11

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kapuha

> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

a ja nie umiem;)

mala
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

1. Data: 2003-02-13 08:50:12

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czy potraficie wymienic dobre i zle cechy swojego charakteru??

Może popsychologizujmy trochę:
Co uważam za plusy:
Umiarkowane: psychotyczność, neurotyczność, ekstrawersja, aprobata społeczna,
kobiecość, androgynia, siła procesów pobudzania, hamowania, powtarzania (czy
jakkolwiek to się nazywało), reaktywność.
Podwyższone: wrażliwość sensoryczna, szerokość kategoryzacji, mania i
psychopatia (leciutko...).
Obniżone: złość, agresja.

A co za minusy:
Podyższona: perseweratywność, niezadowolenie.

Uprzedzam, że dane są stare i wzięte z różnych półek (co mi się przypomiało),
więc mogą sobie przeczyć. Jak coś jeszcze sobie przypomnę, nie będę dopisywać :)

Aha, zapomniałam dodać, że jestem bardzo zadowoloną z siebie osobą :>

kohol
http://kohol.blog.pl

malutka manipulacja ... szefem
Teoria Lazarusa