najstarszy student - wieczorowe studia

1. Data: 2002-02-06 21:49:24

Temat: najstarszy student - wieczorowe studia
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w nawiazaniu do tematu ktory wyszedl przy okazji 'najstarszych studentow' -
stomatologie 'wieczorowo' czyli platnie mozna studiowac od dobrych paru lat
(ok 10) w Poznaniu, a teraz pewnie juz tez na innych uczelniach.
z farmacja jest podobnie - nie sadze zeby odstawala analityka i
pielegniarstwo - to zostanie nam tylko lekarski... :-)) - tego juz nie wiem...

adam

2. Data: 2002-02-07 10:53:22

Temat: Re: najstarszy student - wieczorowe studia
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> w nawiazaniu do tematu ktory wyszedl przy okazji 'najstarszych studentow' -
> stomatologie 'wieczorowo' czyli platnie mozna studiowac od dobrych paru lat

Wieczorowo studia lekarskie? Na pewno możliwe, pod warunkiem zmiany organizacji
pracy w klinikach. Ale ZAOCZNIE?

Leszek

3. Data: 2002-02-07 19:23:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wieczorowo studia lekarskie? Na pewno możliwe, pod warunkiem zmiany
organizacji
> pracy w klinikach. Ale ZAOCZNIE?

kwestia nazewnictwa - mozesz nazywac jak chcesz, np farmacja w sosnowcu tez
jest 'wieczorowa', a zajecia maja w normalnych porach, tak jak studenci
dzienni - a roznia sie tlyko tym, ze placa za studia ;-)

adam

4. Data: 2002-02-09 21:12:04

Od: "Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest 'wieczorowa', a zajecia maja w normalnych porach, tak jak studenci
> dzienni - a roznia sie tlyko tym, ze placa za studia ;-)

W Krakowie identycznie - medycyna, stoma i farma. Tu nazywa sie to raczej po
prostu platnymi.
MiloszM

5. Data: 2002-02-18 08:02:57

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłosz Mikołasjki - onet" <m...@2...pl> wrote in

> W Krakowie identycznie - medycyna, stoma i farma. Tu nazywa sie to
> raczej po prostu platnymi.

Albo nocnymi ;-)

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2002-02-18 08:27:29

Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo nocnymi ;-)

a jaka cena? np farmacja w Sosnowcu 2-3 lata temu to byl koszt ok 10-12 tys
rocznie - uwazam ze do przyjecia, biorac pod uwage sytuacje tej grupy
zawodowej po studiach. jezeli by analogicznie wyznaczac cene za wydz.
lekarski, to powinna sie byla wahac w granicach 2-3 tys rocznie...

pozdrowienia

adam

czy to normalne, ze...
ile na solarium????!
kalcytonina a preparaty wapnia
przewlekłe stany zapalne gardła i krtani...
poronienie