Re: największa z naszych intelektualistek Szymborska nie żyje.

Data: 2012-02-02 13:04:23
Temat: Re: największa z naszych intelektualistek Szymborska nie żyje.
Od: glob <r...@g...com>

zażółcony napisał(a):

> To pewnie moim oddychasz :), chucham w kierunku, oddalony kilka kilometr�w.

A wiedziałeś że ten samolot który lądował bez wysuniętego podwozia
został uratowany.......przez papcia znaczy Papieża Jana 2, Cud ,
wielki Cud...następnym razem pilot powinien puścić stery, bo po co ma
się pocić.............

Relikwie Jana Pawła II były na pokładzie Boeinga767 lecącego z USA do
Polski, który wczoraj, w dniu Wszystkich Świętych lądował awaryjnie w
Warszawie. Relikwie błogosławionego papieża miał przy sobie
redemptorysta ojciec Piotr Chyła.
- Całą podróż zawierzyłem Janowi Pawłowi II. Za jego wstawiennictwem
modliłem się gdy pilot poinformował
nas, że będzie lądował awaryjnie - opowiada duchowny. - Myślę, że ręka
Jana Pawła II była z nami - podkreśla redemptorysta.