Re: najwyzsza pora na podsumowanie

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Date: Tue, 24 Nov 2020 18:16:59 +0100
<roucdm$o0s$2@dont-email.me> <5fb2c9b6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<roujqk$h68$1@dont-email.me> <5fb2d3f4$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<roukp4$nu6$1@dont-email.me> <5fb2f718$0$6350$65785112@news.neostrada.pl>
<rp0rgo$9hp$1@dont-email.me> <5fb40016$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<rp14is$lqa$1@dont-email.me> <5fb427fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<rp60ug$fg1$1@dont-email.me>
<5fb7f032$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@m...individual.net>
<5fb93780$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@m...individual.net>
<5fbad8d0$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <rpgp53$o0q$1@dont-email.me>
<5fbc0687$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <rph43s$ehb$1@dont-email.me>
<5fbc2d9a$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <rpi43u$9o6$1@dont-email.me>
<5fbcdd04$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@m...individual.net>
<5fbd3772$0$540$65785112@news.neostrada.pl>

Am 24.11.20 um 17:40 schrieb FEniks:

> No tak, trochę źle się wyraziłam. Od marca (czyli odkąd noszę opaskę i
> mierzę) robię minimum 10 tysięcy kroków dziennie. Na palcach jednej ręki
> mogę policzyć dni, kiedy zrobiłam mniej. Długie spacery, wyjazdy
> rowerowe jak było ciepło itd.
>
> Tak więc z tym niewychodzeniem z domu to bardziej chodzi mi o izolowanie
> się od ludzi. Bardziej lub mniej obcych oczywiście.

n/album-72157716964671558/

> Klimatyczny ten cmentarz.
>
> Ewa

To jest cmentarz zydowski. Jest zamkniety i chyba (jak w innych
podobnych) trzeba miec zezwolenie na wstep, albo wejsc z jakichs
specjalnych okazji (np. pogrzebu). Lezy na gorze poza miastem. Ciekawe
okolice - sa tam droga rowerowa i szlak turystyczny, wawozy, las.

10 tysiecy krokow to 7-7.5 km to niezle! Jezdze prawie codziennie
rowerem (do miasta mam jakies 5 km), a jak pogoda sprzyja wedrujemy po
gorkach.
Za bardzo sie nie izoluje, ale zachowuje rozsadny dystans (np. w
sklepach, galerii, w szatni gdzie trenuje). Ludzie tez sa dosc
zdyscyplinowani. W centrach miast (sklepach, dworcach, bankach,
ratuszach itd.) trzeba nosic maseczki.

Tu wejscie na stare miasto w Norymberdze

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50609412658/i
n/album-72157716916517902/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".