naleśniki - jaki farsz

1. Data: 2006-11-27 20:13:12

Temat: naleśniki - jaki farsz
Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

dziś usłyszałam piękny sposób na podanie naleśników, pewnie go znacie :) ale
ja wczesniej nie słyszałam, otóż składa się naleśnik w taki woreczek i
przewiązuje szczypiorkiem, w efekcie wychodzi taka właśnie mała jakby
sakiewka, wygląda pięknie... ale co do środeczka?

przerobilam już farsze z pieczarkami i kurczakiem, były pyszne, ale moze coś
znacie ciekawego? Moze być farsz bezmięsny, ale mam mięsożernego mężczyznę i
nie przejdzie danie bez mięsa, co wtedy do takich sakiewek podać? Może być
również farsz z mięskiem...
podpowiedzcie, bo ja od niedawna odnajduje się w kuchni :)

2. Data: 2006-11-27 20:28:25

Temat: Re: naleśniki - jaki farsz
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):

> podpowiedzcie, bo ja od niedawna odnajduje się w kuchni :)

Może z nadzieniem szpinakowym?

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2006-11-27 21:43:55

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Może z nadzieniem szpinakowym?

I z fetą. Mniam.
Albo pierś z kuraka (tudzież inny mięs):
z ziołami i sosem pomidorowym na gęsto;
z sosem jogurtowo-czosnkowym;
ze smażoną cebulką, skropione sosem sojowym (+zioła);
po meksykańsku - mielone mięso z czerwoną fasolą i chili.
Itedeitepe ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 76.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

4. Data: 2006-11-27 23:15:51

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał
> [...]
> znacie ciekawego? Moze być farsz bezmięsny, ale mam mięsożernego mężczyznę
> nie przejdzie danie bez mięsa, co wtedy do takich sakiewek podać?

Któryś z białych serów, podsmażony *boczuś* (wędzony) w kosteczkę no i...
nie wiem, może ciut cebulki również przyrumienionej? Trochę pieprzu, soli,
jakieś ziele?
W życiu tego nie robiłem, ale tak bym to widział ;)

M.

5. Data: 2006-11-28 06:47:12

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może z nadzieniem szpinakowym?

no wlasnie ten oryginalny przepis byl ze szpinakiem... ale to nie wchodzi w
grę... dla mnie paskudztwo

6. Data: 2006-11-28 06:47:54

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
> jakieś ziele?
> W życiu tego nie robiłem, ale tak bym to widział ;)

pozostane przy przepisie Aichy z mexykanskim farszem :)

7. Data: 2006-11-28 06:54:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niekompatybilna" <n...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> no wlasnie ten oryginalny przepis byl ze szpinakiem... ale to nie wchodzi
> grę... dla mnie paskudztwo

Wybierz, czy ma być słodki, czy ostry.
Słodkie: z serem, z dżemem
Ostre: z mięsem, kapustą
Krokiety - zwinąć w rulonik zakładając wcześniej boki na farsz, opanierować
i obsmażyć...
Dla dzieci - mus świeżo zrobiony z jabłek - np. na sokowirówce - sok dla
dzieci, a odpady z dodatkiem niewielkim soku przesmażyć bez karmelizacji z
cukrem lub miodem, nie za słodkie, po nałożeniu farszu złożyć w segment -
pokazać dzieciom, z której strony mają zacząć jeść. Cukier puder i cynamon.

8. Data: 2006-11-28 06:57:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znacie ciekawego? Moze być farsz bezmięsny, ale mam mięsożernego mężczyznę
> nie przejdzie danie bez mięsa, co wtedy do takich sakiewek podać? Może być
> również farsz z mięskiem...

Albo z rybą.

9. Data: 2006-11-28 07:06:48

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> również farsz z mięskiem...
> podpowiedzcie, bo ja od niedawna odnajduje się w kuchni :)

a sporobuj czegos "niekonwencjonalnego"
Wedzony kurczak + zielony groszek...
i do tego odrobina majonezu +... ewentualnie czosnek jako przyprawa...

10. Data: 2006-11-28 07:58:19

Od: "anet1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja wczesniej nie słyszałam, otóż składa się naleśnik w taki woreczek i
> przewiązuje szczypiorkiem, w efekcie wychodzi taka właśnie mała jakby

Ja też widziałam w telewizorze te nalesniki-woreczki. Pytam, a jak
takie woreczki podsmazyć? Nie przeszłoby mi przez gardło jedzenie takich
świezych naleśników z nadzieniem na przykład szpinakowym. A otaczane w jajku
i podsmażone, owszem.

jak wychodzą gofry z 3 w 1
Ekspres cisnieniowy a temperatura kawy.
Ekspres cisnieniowy a temperatura kawy