jak wychodzą gofry z 3 w 1

1. Data: 2006-11-27 16:00:17

Temat: jak wychodzą gofry z 3 w 1
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Temat gofrownic i opiekaczy jest oststnio często na tapecie to dorzuce
jeszcze pytanie.
Mam na oku Philipsa 3 w 1 , którego instrukcja obsługi mówi o "gofrach
belgijskich" ,które wkłada sie jako taki gotowy placek do formy.Wiadomo że u
nas robi sie gofry tradycyjnie z ciasta nalesnikowegoa pytanie brzmi czy one
sie udają?Te nasze tradycyjne. mam opinie że sa niedopieczone, rozlazłe
itd., ze względu na mała moc 900w.
Natomiast wszyscy pieją z zachwytu nad starym dobrym Dezalem o mocy 1200w
moze lepiej kupic dwa urządzenia?.

--
Katarzyna -Rzeszowianka

2. Data: 2006-11-27 16:04:24

Temat: Re: jak wychodzą gofry z 3 w 1
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> itd., ze względu na mała moc 900w.
> Natomiast wszyscy pieją z zachwytu nad starym dobrym Dezalem o mocy 1200w

Moja Krajanko, jezeli nie masz mnie zablokowanego to może najdziesz przepisy
na gofry, jakie zamieściłem w kuchni. Pogoogluj....

3. Data: 2006-11-27 22:37:37

Od: "Kuba" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

temat wałkowany kilkanascie linijek w dół ;-)

4. Data: 2006-11-28 12:01:11

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wałkowany owszem ale w temacie przepisów bardziej a mnie chodzi raczej o
sprawy techniczne opiekacza.
Zreszta mam google za soba i stosy przeczytanych opinii ale jakos nigdzie
nie znalazłam tego co mnie interesuje.

--
Katarzyna -Rzeszowianka

5. Data: 2006-11-28 12:10:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawy techniczne opiekacza.
> Zreszta mam google za soba i stosy przeczytanych opinii ale jakos nigdzie

Ktoś tam napisał, że kiepsko - mam gofrownicę polską i wafelnicę ruską -
pierwsza piecze prostokątne gofry, głęboko użebrowane, wafelnica - cienkie
płatki, które można zwijać na gorąco w rurki (zależnie od ciasta) lub
cienkie kruche prostokątne płaty. Kup tę 3 w jednym na Allegro wdziałem
tanie oferty - rzedu 50 zł. Myślę, ze swoje zrobią, moze wolniej niż inne,
no chyba, że planujesz biznes, wtedy potrzebne będa raczej profesjonalne
urządzenia.

Pozdrawiam!
Jerzy znad innego Zalewu, niż ten na Wisłoku...

Ekspres cisnieniowy a temperatura kawy.
Ekspres cisnieniowy a temperatura kawy
ciasto na pizze z mikrofalowki
siema;*