nalesniki z kapusta kiszona

1. Data: 2001-12-10 09:17:27

Temat: nalesniki z kapusta kiszona
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
tak mi czasu brakuje ostatnio tu zagladac, ale dzis wam powiem szybko, ze
zrobilam na obiad nalesniki z nadzieniem z kapusty kiszonej, przesmazonej na
oliwie dosyc chwile z posiekana szalotka, a nastepnie z poszatkowanymi
pieczarkami (duzo). Nalesniki zrobilam gryczane, bo nie mialam maki przennej.
Juz zawinelam nadzienie w nalesniczki i czekaja grzecznie na podgrzanie na
patelni o dwunastej:)))
Sa PYSZNE(jeden sie rozwalal wiec go juz zjadlam).
Mozna je tez polac przed jedzeniem sosem sojowym, jak kto lubi. Niestety sosu
dzis nie znalazlam w szafce...

moc calusow

Kalina
ps. kiedy robimy wirtualne przyjecie wigilijne???

1. Data: 2001-12-10 09:50:40

Temat: Re: nalesniki z kapusta kiszona
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co <n...@m...ch> oświadczył/a:

> nalesniki z nadzieniem z kapusty kiszonej, przesmazonej na
> oliwie dosyc chwile z posiekana szalotka, a nastepnie z poszatkowanymi
> pieczarkami (duzo). Nalesniki zrobilam gryczane

mega-mniam! :-) jak robisz placki naleśnikowe z gryczanej. odstawiasz
ciasto żeby mąka "zmiękła"?

--
wojmat
"Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki

1. Data: 2001-12-10 10:11:44

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

> ps. kiedy robimy wirtualne przyjecie wigilijne???

Ja to bym już mogła, bo właśnie wsadziłam do pieca kolejne ciasteczka na
wigilię, a w lodówie stoi kompot z suszu, bo się nie mogłam powstrzymać i
jednak go zrobiłam przed świętami. Mniam. Na Wigilię będzie następny.

Wkn

1. Data: 2001-12-10 10:17:49

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> ...przerywamy program aby na żywo przekazać
> co <n...@m...ch> oświadczył/a:

> mega-mniam! :-) jak robisz placki naleśnikowe z gryczanej. odstawiasz
> ciasto żeby mąka "zmiękła"?

Nie, nie odstawiam, a trzeba??
Ja sobie te make sama robie w mlynku do kawy, bo tutaj takiej maki jeszcze nie
widzialam w sklepie, za to gryka nieprazona jest:)) Do maki gryczanej
dorzucilam troche normalnej, pszennej:)) Takie nalesniczki sa pyszne na slono i
na slodko (z miodem...hmmmm)

Kalina

ps.trzymajcie za mnie kciuki, mam wystapienie na uniwerku i trzese portkami jak
nie wiem co...

1. Data: 2001-12-10 10:24:18

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co <n...@m...ch> oświadczył/a:

> Nie, nie odstawiam, a trzeba??

nic nie trzeba :-) kuchnia jest bez ograniczeń.
podobno odstawia się bo jest twarda gryczana

--
wojmat
"Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania"

1. Data: 2001-12-10 10:26:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v22eu$lfo$...@n...tpi.pl...
> a jakie ciasteczka pieczesz - kruche czy pierniczki?
Różniaste. Mam juz korzenne kruche z rodzynkami, owsiane, dziś będą precelki
biało-kawowe z aromatem rumowym. A potem jeszcze migdałowe, kruche z makiem,
kakao i orzechami.

> Ja też w sobote nagotowalam najwiekszy gar jaki mialam w domu kompotu z
> suszu ;-)))

A jak robisz? Ja własnie wklejam zdjątko mojego.

Wkn

1. Data: 2001-12-10 10:27:14

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jednak go zrobiłam przed świętami.

Ja też w sobote nagotowalam najwiekszy gar jaki mialam w domu kompotu z

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-10 10:45:39

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak robisz? Ja własnie wklejam zdjątko mojego.

Bardzo prosto - wrzucam do gara suszone sliwki i gruszki - te "dymne" ;-) i
swoje suszone jablka, zalewam bractwo woda i gotuje sie z 20 minut, na taki
gar (5 l)dodaje góra 1/2 szkl. cukru i wszystko wystawiam na balkon bo sie
do lodowki nie miesci ;-)
Niektorzy dodaja suszone morele, figi, ale to są dośc drogie bakalie, te to
wolę dodać do keksa.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-12-10 10:51:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9v23hf$4eq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> do lodowki nie miesci ;-)
> Niektorzy dodaja suszone morele, figi, ale to są dośc drogie bakalie, te

Aha, ja włąsnie dodaję morele i rodzynki. Uwielbiam je potem wyjadac takie
spęczniałe :-))
Własnie idę sobie nalac porcyjkę.

Wkn

małe cukinie, czy kabaczki
Konfitura z róży-Szczecin
Przepis na ciastka w foremkach wypelnianych?
Potrawka z kury
CFV2: pl.soc.rodzina (glosowanie)