nalewka z wiśni - jak zrobić

11. Data: 2008-07-23 11:29:29

Temat: Re: nalewka z wiśni - jak zrobić
Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiśnie zalane spirytusem bez cukru, napiją się tego alkoholu, o mało nie
> pękną
> a soku nic nie wypuszczą.Będziesz później każdą wiśnię wyciskał,bo ani to
> zjeść,
> ani wypić.Do d... ta recepta,Bruner.

Mnie mowili tak:
zalac wisnie spirytusem, ale wlasnie nie 100% tylko ze 70,
po 3 miesiacach zlac spirytus, posypas wisnie cukrem,
ktory to cukier 'wycisnie' pozostaly w wisniach alkohol,
po jakims czasie zlac ten syrop do poprzedniej partii
nalewki, wisnie zjesc :)

Po tym polaczeniu pierwszej nalewki z cukrowym syropem
calosc powinna postac i podojrzewac.

W necie zreszta jest masa przepisow - pogooglaj :)

pozdrawiam
pluton

12. Data: 2008-07-23 12:36:14

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g65dp4$ibn$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj
<pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał(a):

> ... myslę że znajdą się tu tacy co
> robili już nalewkę i podzielą się sprawdzonym przepisem.

Hejka. Najprościej zrobić w sokowniku sok z wiśni i dodać 65% spirytus w
proporcji pół na pół. :-)
Pozdrawiam łatwo Ja...cki
PS Alkohol o mocy 65% uzyskujemy dodając do 1/2 litra spirytusu szklankę
wody.

13. Data: 2008-07-23 13:10:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Najprościej zrobić w sokowniku sok z wiśni i dodać 65% spirytus w
> proporcji pół na pół. :-)

Aromat pestkowy zostanie w sokowniku.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2008-07-23 15:48:03

Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proporcji pół na pół. :-)
> Pozdrawiam łatwo Ja...cki
> PS Alkohol o mocy 65% uzyskujemy dodając do 1/2 litra spirytusu szklankę

Jedynym sokiem, ktory zapewnia natychmiastowa spozywalnosc
czystego 65% spirytusu jest sok zoladkowy.

Istnieje sok, ktory umozliwia przygotowanie w 5 minut pijalnego
i nawet smacznego napoju ze spirytusu. Jest sok z granatu.

Kazdy inny sok zmieszany ze spirytusem wymaga dlugiego okresu
dojrzewania (liczonego w tygodniach, o ile nie miesiacach).

pozdrawiam
pluton

15. Data: 2008-07-23 16:21:43

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6df6.000007e4.48872db5@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Aromat pestkowy zostanie w sokowniku.

Hejka. Można wrzucić kilka pestek do butelek. :-)
Pozdrawiam sposobnie Ja...cki

16. Data: 2008-07-23 16:24:31

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g67jrg$978$1@inews.gazeta.pl pluton
<z...@g...pl> napisał(a):

> Kazdy inny sok zmieszany ze spirytusem wymaga dlugiego okresu
> dojrzewania (liczonego w tygodniach, o ile nie miesiacach).

Hejka. A czy ja gdzieś napisałem, że tę wiśniówkę należy wyżłopać zanim
się przegryzie? ;-) Wiadomo, że musi swoje odstać.
Pozdrawiam cierpliwie Ja...cki

17. Data: 2008-07-23 19:46:27

Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pękną
> a soku nic nie wypuszczą.Będziesz później każdą wiśnię wyciskał,bo ani to

Racja spiryt konserwuje i d.... z nalewki. Wyjdą pomyje

18. Data: 2008-07-23 20:41:45

Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wiśnie zalane spirytusem bez cukru, napiją się tego alkoholu, o mało nie
> pękną a soku nic nie wypuszczą.Będziesz później każdą wiśnię wyciskał,bo
> ani to zjeść, ani wypić.Do d... ta recepta,Bruner.

ale on napisał: 70%.
Czytałem kiedyś o nalewkach i wg nalewkarzy jest to idealny % do ich
robienia.
To o czym piszesz stałoby się, gdybyś użył 95%.
Przem

19. Data: 2008-07-24 05:23:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To o czym piszesz stałoby się, gdybyś użył 95%.

Nigdy nie robię nalewek ze spirytusu, nie są one po to aby się nachlać,
ale po to aby były smaczne.Zamiast dyskutować kto ma rację, kup dwie flachy,
jedną wódy,drugą spirytusu i wypróbuj co się będzie działo.
Mirzan

20. Data: 2008-07-24 07:27:20

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto kilka sprawdzonych sposobow:

1. kupic od tych co juz zrobili
2. zaprosic z nalewka tych co juz zrobili
3. wprosic sie do tych co juz zrobili

Jest jeszcze 4 opcja
Zrobic zbiorowe testowanie z wszystkimi, ktorzy juz zrobili
ale to troche jak grupen-sex.

W zalezności co kto lubi :)

Tez sie przymierzam.

Pozdrawiam