Re: napady glodu

1. Data: 2002-08-03 09:56:53

Temat: Re: napady glodu
Od: "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim za konstruktywne porady,na pewno wykorzystam
wszystkie...ale nie w swoim przypadku.Wiele sie dowiedzialam i optymalna
nigdy nie bede.Pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2002-08-05 07:59:22

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aig9d4$foj$1@news.gazeta.pl...
Wiele sie dowiedzialam i optymalna
> nigdy nie bede.

Nigdy tak sie nie zarzekaj.
Ja tez gdy bylem mlody i zdrowy to nikt by mnie nie zmusil do zajzenia na
grupę "DIETA" (jesli by wtedy takowa była).
A teraz właśnie z przyczyn zdrowotnych, od 5 miesięcy jestem na DO i
stwierdzam ze jest to rewelacja i aż dziw że inni chorzy tego nie stosują.
(prawdopodobnie nic nie wiedzą o takich możliwościach).

3. Data: 2002-08-05 10:40:18

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz":

> [...]
stosują.
> (prawdopodobnie nic nie wiedzą o takich możliwościach).

never say never:)
Tomku, po jakim czasie stosowania tej diety poczules znaczna poprawe
samopoczucia?

pozdr, Iza

4. Data: 2002-08-05 10:49:59

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Nocko"
> Bardzo dziekuje wszystkim za konstruktywne porady,na pewno wykorzystam
> wszystkie...ale nie w swoim przypadku.Wiele sie dowiedzialam i optymalna
> nigdy nie bede.Pozdrawiam serdecznie.

Gratulacje z okazji podjęcia decyzji. Twoje zdrowie, Twój problem, Twoje
pieniądze wydawane na lekarzy i farmaceutyki.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

5. Data: 2002-08-05 11:13:19

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tomku, po jakim czasie stosowania tej diety poczules znaczna poprawe
> samopoczucia?

Po 10 dniach ustaly mi arytmie serca i taki stan trwa juz ok pol roku bo
tyle jestem na DO.

6. Data: 2002-08-05 11:30:12

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał:

> Po 10 dniach ustaly mi arytmie serca i taki stan trwa juz ok pol
roku bo
> tyle jestem na DO.

Na alt.support.diet przeczytalam, ze poczatki diety wysokotluszczowej
bywaja trudne. Chudnie sie dosc szybko, ale nim organizm przestawi
sie na inny rodzaj paliwa, mozna czuc sie "dziwnie". Czules sie jakos
dziwnie?

pozdr, Iza

7. Data: 2002-08-05 11:55:46

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bywaja trudne. Chudnie sie dosc szybko, ale nim organizm przestawi
> sie na inny rodzaj paliwa, mozna czuc sie "dziwnie". Czules sie jakos

Nie , fizycznie czułem sie bardzo dobrze.
No może w pierwszym miesiacu miałem pewne problemy z wypróżnianiem ale to
szybko minęło.

8. Data: 2002-08-05 14:00:32

Od: "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje z okazji podjęcia decyzji. Twoje zdrowie, Twój problem, Twoje
> pieniądze wydawane na lekarzy i farmaceutyki.

Akuratnie porady tu udzielone skupily sie glownie na diecie optymalnej,ale
skorzystalam tez z informacji o indeksie glikemicznym,a w reku mam ksiazeczke
o diecie Montignac,nie czytalam jeszcze nic,wiec mi trudno dyskutowac.Obecnie
jestem na diecie,chudne i nie mam napadow glodu.I wcale nie jestem
optymalna.Nie jedna przeciez droga prowadzi do celu....Na lekarzy na
szczescie pieniedzy nie wydaje.Pozdrawiam Ela

9. Data: 2002-08-05 17:08:14

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aim0dv$7ef$1@news.gazeta.pl...

> [...]
lekarzy na
> szczescie pieniedzy nie wydaje.Pozdrawiam Ela >

wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. Niektóre z nich są jakby nieco prostsze,
krótsze i łatwiejsze. :)) Wędruj Elu swoją ścieżynką, a z pewnością
dojdziesz celu. pozdrawiam
tade

Re: zasadowe jedzenie ?
jak szybko przytyc