Re: napady wscieklosci i lęk

1. Data: 2008-03-20 01:50:16

Temat: Re: napady wscieklosci i lęk
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 00:53, "Wieslaw" <j...@o...eu> wrote:

> [...]
Po raz ostatni Ci odpisuje :)
Niestety sprawiasz wrazenie czlowieka, ktory tak naprawde nie chce
pozwolic sobie pomoc, nie chce posluchac dobrych i zyczliwych porad.
Jesli potrzebujesz pomocy, fachowej pomocy, a wydaje mi sie, ze
zdecydowanie takowej potrzebujesz, prosze po raz kolejny, i ostatni ;)
- pojdz do psychiatry. Potrzebujesz stalej opieki kogos, kto pozna
dokladnie Twoje problemy, przejscia i dolegliwosci, kogos, z kim
bedziesz mogl o wszystkim porozmawiac, o wszystko zapytac, i kto
bedzie mogl regularnie sie z Toba spotykac, by moc efektywnie i w
miare trwale Ci pomoc. Tutaj na grupie tego typu pomoc jest nierealna,
zrozum. Uwierz w koncu, ze psychiatra bedzie wiedzial najlepiej jak
postapic i jak Ci pomoc. Jednak trzeba _chciec_ dac sobie pomoc, i
uwierzyc, ze ta pomoc jest _realna_ . Jesli uwazasz, ze psychiatra Ci
nie pomoze, to niestety ja nic na to nie poradze. Jedno moge jednak
stwierdzic z niemal 100% pewnoscia - na grupie nikt Cie nie uleczy i
nikt Ci nie pomoze. Niestety. Mozesz otrzymac jedynie porady. Czy z
nich skorzystasz, czy nie - Twoja sprawa. Jednak jesli nie chcesz
skorzystac z porad zyczliwych Ci osob, a widze, ze nie chcesz, to do
licha wiecej o rade nie pros :)

PS. Jestem gleboko przekonana, ze ci konkretni specjalisci, z tego
konkretnego miejsca, ktore Ci polecilam, byliby w stanie Ci pomoc.
Jesli bys tego oczywiscie chcial, bo o te chec, lub chyba raczej jej
brak ;), wszysko sie zapiera... :)

--
Pozdrawiam :)
Fragile

2. Data: 2008-03-20 08:06:20

Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkretnego miejsca, ktore Ci polecilam, byliby w stanie Ci pomoc.
> Jesli bys tego oczywiscie chcial, bo o te chec, lub chyba raczej jej

alez ja chodze do lekarza i psychiatry z LABPSYCH i na psychoterapie, ale nie
na wszytkie pytanie moge znalezc odpowiedzi.

Pozdrawiam

Wieslaw

3. Data: 2008-03-20 11:10:31

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 20 Mar, 02:50, Fragile <e...@i...pl> wrote:

>fra, jaką piękną mamy dziś pogodę!
:)

Popieram. :)
Co u was słychać w pierwszy dzień wiosny?
o.

4. Data: 2008-03-20 11:29:30

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 20 Mar, 12:10, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> :)
>
> Popieram. :)
> Co u was słychać w pierwszy dzień wiosny?

>kłamiemy!

kto tu kłamie? ;))

o.

5. Data: 2008-03-20 13:34:24

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> kto tu kłamie? ;))

>mnie zastanowiło to:
>"Przychodzil do mnie pewnein
>anglik, ktory inkasuje mnie za kazdym razem 60 zł, na godzine i nie
>moge
>przestac robic te konwerssacji poniewaz wiecznie mi go szkoda ze nie
>ma kasy"

Ach, chodziło ci o wątkodawcę. Bo mi się zdało, że twierdzisz,
że kłamiesz ty albo fra... ;)

Co do wątkodawcy -
Postanowiłam kiedyś nie odpowiadać na podobne posty, bo nigdy nie wiadomo,
co komu w necie siedzi w głowie, jakie motywy, gry, co prawda co nie. Ale tu
odważę się na komentarz. :)

Zazwyczaj patrzę na teksty od strony stylistyczno-językowej.
Ten tekst wygląda na zbyt grzeczny jak na kogoś kogo dręczą napady złości i
lęku.
Tekst zatytułowany "napady wściekłości i lęk" napisałabym mniej więcej tak:

"Już mam k... dość tych napadów lęku i złości. Pomocy! Pierdolę takie zycie!
Wszyscy dookoła mnie wnerwiają. I kolesie w pracy i dziewczyna, byle co i
byle o co. Mam juz tego dość. Nie wiem, jak mam się wyżyć! Pomocy, co mam z
soba zrobić, bo jak zaraz czegoś z tym nie zrobię, to już nie wiem, co
będzie!!!"
:)
ostryga.

6. Data: 2008-03-20 14:49:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> a może był pisany w chwili lęku?

Stąd te wszystkie literówki?

> spoko, jak przeczyta odpowiedzi, to zobaczymy jak wygląda chwila
> złości :)

Myślisz, że jeszcze się odezwie? Śmiem wątpić.

--
Pozdrawiam - Aicha
"czyżby zazdrość?

7. Data: 2008-03-20 15:10:03

Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soba zrobić, bo jak zaraz czegoś z tym nie zrobię, to już nie wiem, co

Smieszne i zalosne. Co ty wiesz o napadach leku ... Ty....

Wieslaw

8. Data: 2008-03-20 17:59:09

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...eu> napisał w wiadomości

> Smieszne i zalosne. Co ty wiesz o napadach leku ... Ty....
>
> Wieslaw

Nie chciałam, żeby to tak złośliwie zabrzmiało. Wybacz.
Pozdrawiam ze skruchą i zmykam.
o.

9. Data: 2008-03-20 22:04:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Stąd te wszystkie literówki?

no dobra, mea culpa

> Myślisz, że jeszcze się odezwie? Śmiem wątpić.

mea maxima... ale chyba dał radę.

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

10. Data: 2008-03-20 22:12:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@o...eu pisze:

> Smieszne i zalosne. Co ty wiesz o napadach leku ... Ty....

śmieszne i żałosne. lęk i złość.
to że ktoś tutaj próbuje nie traktować cię całkiem serio jest tak
naturalne jak to, że szukasz tutaj porady. bo tu jest też zwykły kawałek
życia. nie wszyscy będą rozumieć twój stan tak jak ty nie będziesz
rozumiał innych. ale mam wrażenie, że znalazłeś tutaj też osobę, która
chciała ci pomóc - jak zrozumiałem - któryś raz z kolei, ale bez odzewu
z twojej strony.

w każdym razie - bez złych intencji. pax peace make love not war.

--

Hakerzy prawdy
Re: Dziewictwo chwytem marketingowym...
Re: "Żyjące w niewoli samce...