napoje kefirowe

1. Data: 2005-05-10 15:47:40

Temat: napoje kefirowe
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

robie czesto takie napoje, ktore uwielbiam, ale moze macie pomysl na jakies
inne? chodzi mi wylacznie o nieslodkie. te ktore podaje sa swietne,
szczegolnie, jak jest b. cieplo, ale ja je pijam caly rok:)

1.
kefir
gorek
koperek
maly kawalek cebuli/szczypiorku
sol i pieprz

2. kefir
pomidor
bazylia

2. Data: 2005-05-10 16:00:55

Temat: Re: napoje kefirowe
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-10 17:47:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> [...]
> inne? chodzi mi wylacznie o nieslodkie. te ktore podaje sa swietne,
> szczegolnie, jak jest b. cieplo, ale ja je pijam caly rok:)

Potwierdzam. Pychota.

> 2. kefir
> pomidor
> bazylia
> maly kawalek cebuli/szczypiorku
> sol i pieprz

To do przetestowania.

A ja jeszcze na szybko mieszam kefir z odrobiną koncentratu barszczu, tak
dla koloru i smaku. Tez bardzo orzeźwiające.

Na tej bazie też robię chłodnik. Kefir z jogurtem pół na pół, do tego
koncentrat barszczu (proporcjonalnie zdecydowanie więcej niz przy kefirze
do picia), do tego pokrojony w kostkę ogórek, rzodkiewka, posiekany
koperek. Do lodówki. Jak jest zimne to podajemy z ugotowanym jajkiem i
młodymi ziemniaczkami. Bardzo szybki obiad na ciepłe dni.

--
Lia

3. Data: 2005-05-13 18:13:12

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> inne? chodzi mi wylacznie o nieslodkie. te ktore podaje sa swietne,
> szczegolnie, jak jest b. cieplo, ale ja je pijam caly rok:)

naprawde nie robicie sobie takich napojow?

4. Data: 2005-05-13 20:11:57

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 13 mai 2005 ŕ 20:13:12, dans <4284eb36$0$27722$f69f905@mamut2.aster.pl>
vous écriviez :

> naprawde nie robicie sobie takich napojow?

Nie.

ps. z braku kefiru miedzy innymi :-(

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2005-05-13 20:49:58

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 May 2005 20:13:12 +0200, Waćpanna lub Waćpan *taora*, w
wiadomości news:<news:4284eb36$0$27722$f69f905@mamut2.aster.pl> zawarł, co
następuje:

> naprawde nie robicie sobie takich napojow?

robimy. kefir z ogórkiem najczęściej ;P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2005-05-15 10:44:38

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> ps. z braku kefiru miedzy innymi :-(

zartujesz?:)

7. Data: 2005-05-15 14:16:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 15 mai 2005 ŕ 12:44:38, dans <42872500$0$27739$f69f905@mamut2.aster.pl>
vous écriviez :

> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> zartujesz?:)

Nie :/

Ewcia

--
Niesz

Krokiety
Ryba
filizanki do espresso
kiszeniny z Rusi...
[P] Ciasto kruche z rabarbarem i budyniem