narkotyki

1. Data: 2003-06-23 13:27:17

Temat: narkotyki
Od: "Magdalena Kulińska" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy polskie prawo broni dziecko przed narkotykami?

2. Data: 2003-06-26 20:45:14

Temat: Re: narkotyki
Od: "hoRaCy sitting with empty glass" <h...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy polskie prawo broni dziecko przed narkotykami?

Niestety nie... stosowane obecnie metody prewencyjnie absolutnie nie
zapobiegaja inicjacji narokotykowej... Bledne informacje i zle podejscie do
tematu. Oto co cechuje polski system (dez)informacyjny. Prawo - jeszcze
gorzej. Zamyka za kratki obywatela za posiadanie dowolnej, nawet minimalnej
ilosci narkotykow, bardziej niszczac czlowieka, anizeli np. marihuana.
Podobnie z dziecmi...

"starsi bracia" majacy wtyki w policji czesto 'edukuja' dziecko w sferze
narkotycznej. Nie siedza i nie beda siedziec... niestety...

3. Data: 2003-06-26 21:10:39

Temat: Odp: narkotyki
Od: "Krzysiek" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Kulińska <k...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bd6vpr$m3h$...@n...news.tpi.pl...
> czy polskie prawo broni dziecko przed narkotykami?

Polskie prawo nikogo przed niczym nie broni!!!
Krzysiek
k...@p...com
k...@w...ps.pl

4. Data: 2003-06-30 17:46:37

Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy polskie prawo broni dziecko przed narkotykami?

co masz dokladnie na mysli?
wojciech

5. Data: 2003-07-08 19:22:41

Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Jun 2003 15:27:17 +0200, Magdalena Kulińska wrote:

> czy polskie prawo broni dziecko przed narkotykami?

oczywiście że nie. wręcz zachęca by dystrybucja narkotyków odbywała się
w szkołach, a nie w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

6. Data: 2003-07-09 17:59:24

Temat: Re: Re: narkotyki
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

emes wrote:

> oczywiście że nie. wręcz zachęca by dystrybucja narkotyków odbywała się
> w szkołach, a nie w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach.

a z tych specjalnych miesc starszy kolega je przyniesie wszystkim
zainteresowanym....

--
sdh

7. Data: 2003-07-10 01:33:30

Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 09 Jul 2003 19:59:24 +0200, sdh wrote:

> a z tych specjalnych miesc starszy kolega je przyniesie wszystkim
> zainteresowanym....

kolega przyniesie albo nie, sprzedawca spyta o dowód albo nie - i tak trzeba
się bardziej nakombinować.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

8. Data: 2003-07-10 10:26:06

Od: "hoRaCy sitting with empty glass" <h...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a z tych specjalnych miesc starszy kolega je przyniesie wszystkim
> zainteresowanym....

a tak starszy kolega chodzi na długiej przerwie i namawia do zakupu nie
narkotykow, ale swinstw maczanych w jeszcze gorszych "czesaczach" :P

9. Data: 2003-07-10 20:55:01

Od: "Monika" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> napisał w
wiadomości news:slrnbgm6h4.uv4.emes@localhost.localdomain...

> oczywiście że nie. wręcz zachęca by dystrybucja narkotyków odbywała się
> w szkołach, a nie w specjalnie do tego przeznaczonych miejscach.

Polskie prawo, broni nie ofiary lecz przestępców, jak określa się osoby
rozprowadzające narkotyki. Jeśli chodzi o szkoły, zwłaszcza gimnazjum i
podstawówki to nauczyciele, dyrektorzy, pedagodzy rozkładają ręce. Dlaczego?
Bo nie wolno im przeszukać ucznia ani skierować go na badania. O przepraszam
skierować mogą ale nie mają wglądu do wyników! Takiego ucznia nie można
wydalić ze szkoły dopóki nie zostanie złapany na "gorącym uczynku".
Polskie prawo ułatwia rozprowadzanie narkotyków na terenach szkół i nie
tylko!!!

Monika

10. Data: 2003-07-14 16:14:01

Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jul 2003 22:55:01 +0200, Monika wrote:

> Bo nie wolno im przeszukać ucznia ani skierować go na badania.

co i tak nie przeszkadza, by do szkół wpadała policja z psem i
dokonywała rewizji. ciekaw jestem, czy dyrektorzy tych szkół są
przekonani, że w ten sposób zyskują szacunek i autorytet?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

Uzaleznienia
Rzuciłem palenie !