narkoza

1. Data: 2001-05-04 14:21:13

Temat: narkoza
Od: "Cave" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wkrotce bede mial operacje nosa, chodzi o korekcje skrzywienia (kostne +
chrzestne).
Chcialbym sie zapytac czy istnieja jakies dlugookresowe skutki narkozy (np.
trwale oslabienie serca itp.) ?

Dzieki

2. Data: 2001-05-05 14:38:47

Temat: Re: narkoza
Od: "Janusz R." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cave" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

>Praktycznie nie ma zdnych odległych następstw znieczulenia ogólnego, a
zwłaszcza "osłabienia serca ". Bardzo rzadko zdarzają się przypadki losowe,
ich ryzyko jest podobne do tego jakie czeka nas przy przechodzeniu przez
ulicę. Trzymaj się. J.R.

3. Data: 2001-05-06 17:29:05

Od: "Nula" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, mozesz odezwac sie do mnie na priv'a??
Bardzo prosze.

test
zaczerwienienia/złuszcz enia na twarzy
skolioza