problemy na czczo

1. Data: 2001-05-04 09:34:43

Temat: problemy na czczo
Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od lat problem utrudniajacy mi robienie badań laboratorjnych krwi.
Jesli nie zjem rano sniadania lub choć nie napije sie czego słodkiego -
mdleję, dojsć do laboratorium mogę tylko pieszo (na czczo choroba
lokomocyjna osiaga u mnie szczyty) i to nie daleko i w towarzystwie
kogos. Co robić ?

Katarzyna

2. Data: 2001-05-04 09:44:43

Temat: Re: problemy na czczo
Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Dziurka wrote:

> [...]
> mdleję, dojsć do laboratorium mogę tylko pieszo (na czczo choroba
> lokomocyjna osiaga u mnie szczyty) i to nie daleko i w towarzystwie

Hmm to chyba jedyne rozwiązanie jest takie że laboratorium przyjedzie do
Ciebie.
Jeżeli dysponujesz odpowiednią kwotą to pewnie uda się załatwić że
przyjedzie do domu pielęgniarka i pobierze krew na miejscu.
A nie możesz się porządnie "napchać" poprzedniego dnia wieczorem ? Może jak
zjesz naprawdę ogromną kolację te poranne objawy się zmniejszą na tyle że
umożliwią dojście do przychodni.

Adam

3. Data: 2001-05-04 09:54:43

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Legięć (Legiec)" wrote:

> [...]
> zjesz naprawdę ogromną kolację te poranne objawy się zmniejszą na tyle że

Nic z tego, ja zawsze sie napycham wieczorem, bo inaczej głód obudzi
mnie w nocy. Mam więc niezdrowy zwyczaj jedzenia "ile wlezie" przed
snem. Należę do ludzi jedzących często i dużo i na dokładkę namawianych
stale do jedzenia (174cm i 58kg przy 2 dzieci i ponad 35 latach).

Katarzyna

4. Data: 2001-05-04 12:40:07

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> snem. Należę do ludzi jedzących często i dużo i na dokładkę namawianych
> stale do jedzenia (174cm i 58kg przy 2 dzieci i ponad 35 latach).

No to jeszcze zdradź co takiego jadasz , że przy takiej ilości/objętości
pożywienia całkiem przyzwoicie ważysz...

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to jada dwa razy a czasem raz dziennie i też
waży "przyzwoicie" ;-)))) )

5. Data: 2001-05-07 07:49:36

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek wrote:

> [...]
> pożywienia całkiem przyzwoicie ważysz...
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (co to jada dwa razy a czasem raz dziennie i też
Jestem "wszystkożerna". Może jedynie bardziej w stronę kwasnych niz
słodkich potraw. Nie przepadam za słodyczami, a jako dziecko ich wrecz
nie znosiłam.
Katarzyna

6. Data: 2001-05-07 08:41:11

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek napisał

:
: "Jadarek" - Dariusz Kral (co to jada dwa razy a czasem raz dziennie i też
: waży "przyzwoicie" ;-)))) )

Sęk w tym, że jadać należy malutko, ale za to często (nawet do 5 posiłków).
Podobno 1000 kalorii spożytych na raz w ciągu dnia spowoduje, ze człowiek
przytyje. Natomiast te same 1000 kalorii rozłożonych na 4-5 posiłków nie
przyniesie zwiększenia masy ciała, a nawet może spowodować, że się schudnie.
Maja (też jadam "na okrągło" i wszystko, co się da)

Afty w jamie ustnej
Alergia
oddawanie krwi
biale plamki na zebach