biale plamki na zebach

1. Data: 2001-05-03 19:01:24

Temat: biale plamki na zebach
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
co oznaczaja biale plamki na zebach i jak mozna sie ich pozbyc?

2. Data: 2001-05-04 15:36:27

Temat: Re: biale plamki na zebach
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> czesc,
> co oznaczaja biale plamki na zebach i jak mozna sie ich pozbyc?

Muszisz więcej powiedziec o tych plamakch, gdzie występija, czy
na zębach stałych, czy mlecznych itp.
Czasami biała plamka oznacza demineralizację szkliwa, czyli początek
próchnicy. Czasmi flouroza objawia se tez plamkami.
Opisz cos wiecej o tym.
iwona

3. Data: 2001-05-07 10:35:43

Od: "Mkka" <m...@m...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czasami biała plamka oznacza demineralizację szkliwa, czyli początek
> próchnicy. Czasmi flouroza objawia se tez plamkami.
Witam
biale plamki na zebach
wlasnie co to jest ???
pojawiaja mi sie juz od dawna, na zebach stalych, nastepnie w tym miejscu ro
bi sie dziura. Mozna z tym jakos walczyc?
ostatnio zauwazylam ze w tych miejscach gdzie niedawno mialam 'biale plamki'
teraz nie mam szkliwa. Czy to jest jakas okropna choroba. Co bedzie dalej, n
astepna dziura?

obumarcie plodu - zakaz lyzeczkowania?
jak leczyc ???
skrzywienie ...