oddawanie krwi

1. Data: 2001-05-03 20:26:29

Temat: oddawanie krwi
Od: "SCHAUer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

kilka razy oddalem juz honorowo krew i w zwuazku z tym mam pytanie: jak
reaguje organizm na oddawanie krwi? jak czesto najbezpieczniej oddawac krew?
czy to nie jest szkodliwe? czy sie od tego nie uzaleznie? etc.

za wielce pomocne informacje bardzo dziekuje!

--

pozdrowionka
SCHAUer

f...@g...pl
www.Nic_mi_sie_nie_chce,_wiec_jestem_studentem.exe

2. Data: 2001-05-17 21:10:55

Temat: Re: oddawanie krwi
Od: "Dziubola" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oddaję krew już dobrych parę lat. Moj organizm nie reaguje źle na oddawanie
krwi
. Nie uzależniłam się od tego. Są strony krwiodawców na których możesz sie
dowiedzieć o częstotliwości oddawania krwi np www.pck.org.pl. Ja jestem z
tego dumna chociaż ciągle toczę z rodziną wojny na ten temat ( bo ty taka
chuda , blada itp.). Ale to nieprawda. Cieszę się,że oddaje krew to
naprawdę ratuje ludziom życie !!!! Doświadczyłam tego na własnej skórze
kiedy to zadzwoniono do mnie do pracy z prośbą o oddanie krwi dla konkretnej
osoby ( też krwiodawcy). Użytkownik SCHAUer <s...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9csmfk$pj0$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-06-09 14:25:49

Od: "Kazimierz Karwaszewski" <o...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-06-09 15:05:09

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz Karwaszewski napisal:

> Regularne, bądź periodyczne
> "oddawanie" krwi może prowadzić
> do procesów nowotworzenia.

Obcinanie paznokci lub wlosow rowniez powoduje ich szybsze rosniecie . Mycie
szczotka skory powoduje , ze sie naskorek luszczy.

Co to jest "proces nowotworzenia" ?

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2001-06-10 09:33:43

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Regularne, bądź periodyczne
> "oddawanie" krwi może prowadzić
> do procesów nowotworzenia.

taaak.....

a świstak siedzi, i zawija je (te nowotworzenia) w papierki.....

jak masz pisac takie bzdury, to lepiej nie pisz - wedlug twojego stanu
wiedzy to juz dawno powinienem miec takie 'nowotworzenia'......

adam

6. Data: 2001-06-10 19:11:49

Od: La Luna <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Jun 2001 11:33:43 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl>
wrote:

Witam

> jak masz pisac takie bzdury, to lepiej nie pisz - wedlug twojego stanu
> wiedzy to juz dawno powinienem miec takie 'nowotworzenia'......

Podobnie jak kazda kobieta ktora regularnie co miesiac traci krew ;)
A juz kobieta - krwiodawca to pewnie wogole samo znowotworzenie ;)
Tylko jakim cudem ja jeszcze zyje?.....

Pozdrawiam
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -