narzedzia bosch

1. Data: 2002-08-01 20:41:52

Temat: narzedzia bosch
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc spotkaliscie sie z taka wiertarka udarowa jak GSB 13RE?
moze moglibyscie cos powiedziec? to taka niebieska dla profi(niby) czy za
okolo 270 zl warto?
aha a mlotowiertarka model 160 za okolo 400 zl
i model 260 za okolo 650 zl?
te mloty to juz zielone!
z gory dziekuje za odpwiedz
rafal
p.s.
albo moze cos innego polecacie:?

1. Data: 2002-08-02 00:09:46

Temat: Re: narzedzia bosch
Od: "Praktyk" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolo" <b...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okolo 270 zl warto?
> aha a mlotowiertarka model 160 za okolo 400 zl

Ja polecam AEG, profesjonalne i niezawodne.
P.

1. Data: 2002-08-02 04:31:05

Temat: Odp: narzedzia bosch
Od: "Adam.J" <nowyadam@pocztaNIE LUBIE SPAMU.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam AEG, profesjonalne i niezawodne.
> P.

Acha, tylko z udarem pneumatycznym i uchwytem SDS. Takim czyms troche
powiercisz. Ewentualnie model z wymienną główką (wiertłe zwykłe i SDS) Mam
takie coś dwa lata, używam tego zawodowo i jest w zasadzie nie do zdarcia
Adam

1. Data: 2002-08-04 13:53:31

Od: "Magda i Wojtek" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha a mlotowiertarka model 160 za okolo 400 zl
> i model 260 za okolo 650 zl?
> te mloty to juz zielone!

Nie wiem co to jest za model 260, za to PBH 240 RE (z wymienna glowica)
szczerze polecam:)
jesli to nie kradzone, to 650 byloby bardzo dobra cena:)
Magda

1. Data: 2002-08-06 11:09:07

Od: "666" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz namiar na jakąś dobrą hurtownię?
Bo szukam małej, mocnej wiertRKI bez UDARU, ZA TO IDEALNIE Z USTAWIANĄ ILOŚCIĄ
OBROTÓW np. poprzez panel LCD...
JaC

1. Data: 2002-08-06 14:42:45

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "666" <p...@p...com> napisał w wiadomości
>Masz namiar na jakąś dobrą hurtownię?
>Bo szukam małej, mocnej wiertRKI bez UDARU,
>ZA TO IDEALNIE Z USTAWIANĄ ILOŚCIĄ OBROTÓW
>np. poprzez panel LCD...

??? Mała z panelem LCD???
Chodzi o taką małą podłogową sterowaną procesorem do fabryk, większych
warsztatów itp?

--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

1. Data: 2002-08-07 07:14:10

Od: "666" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Konkretnie chodzi o małą (bo trzymaną w pozycji poziomej zazwyczaj) wiertarkę do
wycinania otwornicą do metalu (albo drewna), np. przy wstawianiu dodatkowych zamków
w osadzonych już drzwiach.
Widziałem kiedys w jakimś katalogu, może Metabo albo AEG, ale to było lata temu, gdy
jeszcze żelazka z panelami LCD produkowano ;-))
Wybierałeś sobie liczbę obrotów, a układ elektroniczny trzymał to niezależnie od
obciążenia, teoretycznie dość proste sterowanie.
JaC

1. Data: 2002-08-07 08:16:18

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Żelazko z panelem :-))

Zobacz na http://www.bosch.pl/pl/start/index.html
Bez LCD ale np. niebieska (profi) GSB 22-2 RCE - 1200W, Constant Electronic.

Pozdro.

--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

kuchenka gazowo-elektryczna czy elektryczna
Kabel kablowki - jak przedluzyc ?
Kupie dom do remontu
Smierdzacy problem
lodowka i kuchenka