nasienie-bezpłodność

1. Data: 2007-03-17 19:12:28

Temat: nasienie-bezpłodność
Od: "Kamil" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

CZy istnieje 100% niemożność, niezdolność całkowita do zapłodnienia u
meżczyzny?
Czy jednak zawsze są choć minimalne szanse, że do zapłodnienia dojdzie,
np.nawet mimo chorob przebytych w dzieciństwie??

Bardzo prosze o poważne odpowiedzi

2. Data: 2007-03-17 19:33:43

Temat: Re: nasienie-bezpłodność
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy jednak zawsze są choć minimalne szanse, że do zapłodnienia dojdzie,
> np.nawet mimo chorob przebytych w dzieciństwie??

nieplodnosc moze byc czasowa, mozna ja probowac leczyc. bezplodnosc to
sprawa ostateczna:(

3. Data: 2007-03-17 20:22:57

Od: "Kamil" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie mnie o bezpłodność chodzi...czy juz nigdy nie bedzie szans na
zaplodnienie?100% wyrok?
Slyszalem, ze nigdy nie mozna stwierdzic 100% bezpolodosci, ze zawsze szanse
sa, chocby jedna na milion, czy to prawda??

4. Data: 2007-03-18 02:22:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamil" <f...@a...pl> wrote in message
> CZy istnieje 100% niemożność, niezdolność całkowita do zapłodnienia u
> meżczyzny?

tak.

> Czy jednak zawsze są choć minimalne szanse, że do zapłodnienia dojdzie,
> np.nawet mimo chorob przebytych w dzieciństwie??

jesli jest jakies trwale, organiczne uszkodzenie, i ilosc, jakosc
plemnikow jest niewystarczajaca czy zerowa, to niestety mezczyzna
jest bezplodny.

iwon(K)a

5. Data: 2007-03-18 09:03:00

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli jest jakies trwale, organiczne uszkodzenie, i ilosc, jakosc
> plemnikow jest niewystarczajaca czy zerowa, to niestety mezczyzna
> jest bezplodny.

Ponizej jakiej ilosci plemnikow w nasieniu mozna mowic o bezplodnosci?
Pytam tak z czystej ciekawosci :)

Qkam

6. Data: 2007-03-18 09:24:42

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> jesli jest jakies trwale, organiczne uszkodzenie, i ilosc, jakosc
> plemnikow jest niewystarczajaca czy zerowa, to niestety mezczyzna
> jest bezplodny.

moze in vitro i jakis wybrany plemnik, jak sa. Ale czym sie przejowac, idealna
antykoncepcja i to nie zarty. Dzieciaki sie na swiat nie pchaja a zawsze mozna
adoptowac jesli opieka na starosc potrzebna albo nudzi sie w domu i trzeba miec
pocieche. Zawsze sa wyjscia.

7. Data: 2007-03-19 06:50:15

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jednak zawsze są choć minimalne szanse, że do zapłodnienia dojdzie,
> np.nawet mimo chorob przebytych w dzieciństwie??

Zawsze pozostaje możliwość leczenia, poza tym osobiście znam przypadki,
kiedy to niemożliwe stało się możliwe. Na pewno nie należy się poddawać,
tylko próbować coś z tym zrobić.
Pozdrawiam A

Boli piszczel/sciegno33203
Mam problem;/