nastroszyac wlosy-ale czym??

1. Data: 2003-10-30 21:16:41

Temat: nastroszyac wlosy-ale czym??
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam taka prosbe o pomoc
mam strasznie "nieukladajace " sie wlosy,
tzn. nie ukladaja sie tak jak bym chciala
mam krotka fryzure i lubie nastroszone wlosy
ale sa one tak ciezkie ze nie trzymaja sie w tym nastroszeniu,
pomimo uzywania pianki, mocnego lakieru czy tez zelu taft "trwaly jez"
kiedys uzywalam tez out of bed, ale nie pomagal za bardzo
pomocy
moze macie jakis wyprobowany specyfik na odporne wlosy
(bo jak nie, to obcinam na 1 cm)
pozdrawiam,
vika

1. Data: 2003-10-30 22:27:08

Temat: Re: nastroszyac wlosy-ale czym??
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (bo jak nie, to obcinam na 1 cm)

Nie obcinaj wszystkich - jak bedziesz u fryzjera to niech Ci je porzadnie
wycieniuje. Wtedy te krotsze podnosza te dluzsze i jest OK. A poki co
sprobuj pobawic sie dyfuzorem:))

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-31 00:09:27

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> [...]
> pomocy
> moze macie jakis wyprobowany specyfik na odporne wlosy

Nic, nic nie nastroszylo mnie tak przerazliwie, jak odstraszacz [ od
"stroszenia" ;-))] wlosow o nazwie Oasis Twist firmy Schwarzkopf
[o,bogowie,co za nazwa.] Jest to specyfik majacy za zadanie zwiekszyc
skret lokow i nadac im objetosc, acz bez efektu pierzastosci. W moim
przekonaniu powinno to cudo nosic nazwe "Chorobliwa, nienaturalna,
narazajaca Cie na cyniczne komentarze otoczenia superpierzastosc
wlosow". Bylam nastroszona jak nigdy, efekt byl taki, jakby piorun
uderzyl w szczypiorek, a dodatkowo wrazenie to potegowal fakt, ze wlosy
nie skrecily mi sie absolutnie. Reasumujac - mialam przez 2-3 dni po
uzyciu proste, puchate, nastroszone, lekko sztywne, zdecydowanie
pogrubione i powielone optycznie wlosy. Podsunelam kolezance - kolezanka
spierzascila sie analogicznie, wiec sadze, ze tak to cudo dziala, przy
czym kolezance dodatkowo starannie rozprostowalo sliczne loczki.Kosmetyk
ma postac kremozelu, wystarczy odrobina, zeby totalnie czlowieka
spierzascilo - napisalabym "skrecilo", ale tej obietnicy produkt w moim
przypadku nie spelnil ;-)
Z premedytacja polecam wszystkim, ktorzy chca sie napuszyc i zrobic
wrazenie - efekt jest rzadkiej urody ;-)

Pozostaje z szacunkiem i w lekkim nastroszu ;-))

Ps.Pierwsze skojarzenie - montowali u mnie windy jakis czas temu i
robili to w halasie niesamowitym, wszedobylskim i rujnujacym spokoj i
sen. Wygladalam po Oasis Twist jak moj chomik bojowy FAoDP po uslyszeniu
pierwszego mlota pneumatycznego. Nastrosz totalny i wielkie oczy ;-))
Nie tylko moje - musialam sie jeszcze ludziom pokazac..;-(

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-10-31 00:18:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 01:09:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> Nic, nic nie nastroszylo mnie tak przerazliwie, jak odstraszacz [ od
> "stroszenia" ;-))] wlosow o nazwie Oasis Twist firmy Schwarzkopf
>[o,bogowie,co za nazwa.]

No nazwa to Osis Twist a nie Oasis, chyba ze wpadla Ci w rece jakas
podróbka.

>Jest to specyfik majacy za zadanie zwiekszyc
> skret lokow i nadac im objetosc, acz bez efektu pierzastosci.

I tak tez sie dzieje... juz ze dwa lata na mojej głowie.

> [...]
> wlosow". Bylam nastroszona jak nigdy, efekt byl taki, jakby piorun
> uderzyl w szczypiorek, a dodatkowo wrazenie to potegowal fakt, ze wlosy

1. Jestes pewna nazwy, ktora podalas?
2. Data waznosci byla Ok?

> Reasumujac - mialam przez 2-3 dni po
> uzyciu proste, puchate, nastroszone, lekko sztywne, zdecydowanie
> pogrubione i powielone optycznie wlosy.

Nie dalo sie od razu wlosow umyc, zeby przywrocic sie do stanu normalnosci?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-31 00:28:32

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> No nazwa to Osis Twist a nie Oasis, chyba ze wpadla Ci w rece jakas

A racja, Osis, i kosmetyk swiezutki, czego osobiscie dopilnowalam.

> Nie dalo sie od razu wlosow umyc, zeby przywrocic sie do stanu normalnosci?

Dalo sie, ale niewiele to zmienialo - efekt utrzymuje sie na mnie
jeszcze po dwoch myciach - moje wlosy kochaja firme Schwarzkopf ;-)

Nie jestem jakos bardzo niezadowolona - po prostu inny efekt, niz sie
spodziewalam. Nie wygladalam zle, tylko puszystopierzascie - moje wlosy
i tak nieustannie wprawiaja i mnie, i otoczenie w zdumienie, wiec tym
razem zaskoczyly nas po prostu troche inaczej :-)) Bede pewnie tego
preparatu co jakis czas uzywala, efekt zdecydowanie poprawia nastroj i
mnie, i swiatu ;-))

Z zalet kosmetyku - bardzo wydajny i wlosow optycznie i "w garsci" jest
zdecydowanie wiecej - musialam kupic wieksze frotki ;-))

Pozdrawiam :-)

Tib

1. Data: 2003-10-31 00:35:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 01:28:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tib* skreślił te oto słowa:

> A racja, Osis, i kosmetyk swiezutki, czego osobiscie dopilnowalam.

Heh, to skonczyly mi sie pomysly skad taki efekt :))

> Dalo sie, ale niewiele to zmienialo - efekt utrzymuje sie na mnie
> jeszcze po dwoch myciach - moje wlosy kochaja firme Schwarzkopf ;-)

Moze napisz jakie masz włosy, zeby wlascicielki podobnych uniknely
niepotrzebnego wydatku... bo widac co włosy to reakcja :) Ja jestem bardzo
zadowolona, lepszego kosmetyku do kreconych wlosow jeszcze nie mialam :) A
juz absolutnie cudownei zadzialal jak przed nalozeniem go potraktowalam
wlosy koncentratem jedwabiu Farouka :)

> Z zalet kosmetyku - bardzo wydajny i wlosow optycznie i "w garsci" jest
> zdecydowanie wiecej - musialam kupic wieksze frotki ;-))

Ha, to przynajmniej jeden efekt u nas obu jest taki sam :)))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-10-31 00:43:20

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Heh, to skonczyly mi sie pomysly skad taki efekt :))

Juz przestalam nad tym myslec - jest interesujaco, dzis moj chomik
wygryzl mi kilkadziesiat wlosow, aby wzmoc puszystosc podsciolki w swoim
domku, nie robil tego wczesniej, totez nabralam przekonania, ze takze
moj chomik kocha firme Schwarzkopf ;-) Nawet, gdyby to byl jedyny efekt
dzialania Osis - i tak warto, zwierze bylo polprzytomne ze szczescia
;-))

> [...]
> juz absolutnie cudownei zadzialal jak przed nalozeniem go potraktowalam

O, naczytalam sie tu o tym jedwabiu, zapoluje jutro :-)
A wlosy mam delikatne, cienkie, do ramion, duzo ich, naturalnie lekko
sie skrecaja, faluja - a po tym kosmetyku jest ich ogromnie duzo, tylko
skret zaden wlasciwie :-)

> Ha, to przynajmniej jeden efekt u nas obu jest taki sam :)))

Lio, a nie masz wrazenia, ze Osis wlosy troche matowi? Jak pamietam moje
nie sa po nim tak blyszczace, jak bez niego. Ciekawa jestem, czy tylko
na mnie tak to zadzialalo.

Pozdrawiam :-)

Tib

1. Data: 2003-10-31 01:38:00

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nie dalo sie od razu wlosow umyc, zeby przywrocic sie
do
> stanu normalnosci?

Chyba o ten efekt pogrubienia i optycznego powielenia
Tib przede wszystkim chodzilo ;)
A ze puchate i nastroszone.. gdzies przeciez te
"dodatkowe" ilosci wlosow musialy sie zmiescic;))
BTW - moze dawka specyfiku byla zbyt duza? Poza tym
kosmetyki Schwarzkopf czasem tak maja.. lubia
przedobrzyc.
Nina

1. Data: 2003-10-31 06:14:18

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika <v...@g...pl> wrote:
> [...]
> pomocy
> moze macie jakis wyprobowany specyfik na odporne wlosy

Do krotkich wlosow polecam preparat mello goo Goldwell'a - dostepny
tylko w salonach fryzjerskich - ok.35zl ale bardzo wydajny.
W opisie jest: wbrew prawom grawitacji - faktycznie ukladasz wlosy
jak tylko chcesz, ja bardzo polecam :-))

megi

1. Data: 2003-10-31 08:09:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-31 01:43:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Lio, a nie masz wrazenia, ze Osis wlosy troche matowi? Jak pamietam moje
> nie sa po nim tak blyszczace, jak bez niego. Ciekawa jestem, czy tylko

Hmmm, nie zauwazylam... ale mozliwe ze to zasługa odzywek Ziaji ktore
uzywam przed nalozeniem Osis.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Re: krem vichy norma derm
baza pod podklad-sephora
Bourjois -podklad w sztyfcie...
Balsam ujędrniający NIVEA z koenzymem Q10
Re: Tonik Garnier Czysta Skóra