Re: nastroszyac wlosy-ale czym??

From: Tib <c...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: nastroszyac wlosy-ale czym??
Date: Fri, 31 Oct 2003 01:09:27 +0100

Vika wrote:

> witam,
>
> mam taka prosbe o pomoc
> mam strasznie "nieukladajace " sie wlosy,
> tzn. nie ukladaja sie tak jak bym chciala
> mam krotka fryzure i lubie nastroszone wlosy
> ale sa one tak ciezkie ze nie trzymaja sie w tym nastroszeniu,
> pomimo uzywania pianki, mocnego lakieru czy tez zelu taft "trwaly jez"
> kiedys uzywalam tez out of bed, ale nie pomagal za bardzo
> pomocy
> moze macie jakis wyprobowany specyfik na odporne wlosy
> (bo jak nie, to obcinam na 1 cm)
> pozdrawiam,
> [...]

Nic, nic nie nastroszylo mnie tak przerazliwie, jak odstraszacz [ od
"stroszenia" ;-))] wlosow o nazwie Oasis Twist firmy Schwarzkopf
[o,bogowie,co za nazwa.] Jest to specyfik majacy za zadanie zwiekszyc
skret lokow i nadac im objetosc, acz bez efektu pierzastosci. W moim
przekonaniu powinno to cudo nosic nazwe "Chorobliwa, nienaturalna,
narazajaca Cie na cyniczne komentarze otoczenia superpierzastosc
wlosow". Bylam nastroszona jak nigdy, efekt byl taki, jakby piorun
uderzyl w szczypiorek, a dodatkowo wrazenie to potegowal fakt, ze wlosy
nie skrecily mi sie absolutnie. Reasumujac - mialam przez 2-3 dni po
uzyciu proste, puchate, nastroszone, lekko sztywne, zdecydowanie
pogrubione i powielone optycznie wlosy. Podsunelam kolezance - kolezanka
spierzascila sie analogicznie, wiec sadze, ze tak to cudo dziala, przy
czym kolezance dodatkowo starannie rozprostowalo sliczne loczki.Kosmetyk
ma postac kremozelu, wystarczy odrobina, zeby totalnie czlowieka
spierzascilo - napisalabym "skrecilo", ale tej obietnicy produkt w moim
przypadku nie spelnil ;-)
Z premedytacja polecam wszystkim, ktorzy chca sie napuszyc i zrobic
wrazenie - efekt jest rzadkiej urody ;-)

Pozostaje z szacunkiem i w lekkim nastroszu ;-))

Ps.Pierwsze skojarzenie - montowali u mnie windy jakis czas temu i
robili to w halasie niesamowitym, wszedobylskim i rujnujacym spokoj i
sen. Wygladalam po Oasis Twist jak moj chomik bojowy FAoDP po uslyszeniu
pierwszego mlota pneumatycznego. Nastrosz totalny i wielkie oczy ;-))
Nie tylko moje - musialam sie jeszcze ludziom pokazac..;-(

Tib

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg