nauki przedmalzenskie -platne???

231. Data: 2006-03-11 12:15:04

Temat: Re: nauki przedmalzenskie -platne???
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 12:38:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te oto słowa:

> I skoro gdybamy - jakie byłyby dalsze losy związku dwojga ludzi którzy
> nie dość że mają skrajnie odmienne hierarchie wartości to jeszcze z
> lekceważeniem je wzajem traktują ?

Potrafisz wykazać, ze te dwie osoby mają skrajnie odmienne hierarchie
wartości?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

232. Data: 2006-03-11 12:18:16

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Gdzie tu lekceważenie??

A gdzie tu to co wycięłaś ?
Adam

233. Data: 2006-03-11 12:18:41

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

234. Data: 2006-03-11 12:19:44

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Potrafisz wykazać, ze te dwie osoby mają skrajnie odmienne hierarchie
> wartości?

Jeśli dla jednego bełkotem jest to co dla drugiego jest ważne, to coś
trzeba jeszcze udowadniać ?

Adam

235. Data: 2006-03-11 12:22:26

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Mar 2006 13:18:41 +0100, Elżbieta napisał(a):

głowę bym dała, że dobrze poprzedniow ycięłam, a tu się okazało, że
zacytowałam kawał zbędnego tekstu.
Już się kajam.
--
Elżbieta

236. Data: 2006-03-11 12:23:53

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 13:19:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te oto słowa:

> Jeśli dla jednego bełkotem jest to co dla drugiego jest ważne, to coś
> trzeba jeszcze udowadniać ?

Tak.
Zacznij od opisania hierarchii wartości tych dwóch osób.

237. Data: 2006-03-11 12:25:02

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Mar 2006 13:18:16 +0100, Adam Moczulski napisał(a):

> A gdzie tu to co wycięłaś ?

Czyli tak jak myślałam, poszło o nauki. Dla mnie ważniejsze wydawało się
to, o ślubie i szczerym przyrzekaniem.
--
Elżbieta

238. Data: 2006-03-11 12:25:07

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Czyli tak jak myślałam, poszło o nauki. Dla mnie ważniejsze wydawało się
> to, o ślubie i szczerym przyrzekaniem.

Intencje to fajna rzecz, ale o przyszłości decydują również możliwości.
Adam

239. Data: 2006-03-11 12:25:58

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Sat, 11 Mar 2006 12:39:06 +0100, Topino napisał(a):
>

> No to teraz sobie porównaj, jest jednostka, która jest oporna i oficjalnie
> o tym mówi i trwa przy swoim, nie udaje niczego i druga jednostka, która
> również oficjalnie twierdzi, że jest przeciw, twierdzi, że będzie milczeć
> przy niektórych wypowiadanych formułach i uważa, że jest to dokładnie ten
> sam przykład. Coś nie bardzo mi to pasuje do wspomnianego przede mną
> przypadku.
> --
> Elżbieta

No troche masz racje.Przyznaje.Ja do tej pory bylam jednostka oporna
oficjalnie,teraz probuje cos zmienic.Slub Koscielny ma byc tego wyrazem.Ale
nie mysl sobie ze jest to dla mnie łatwe.Co do mojego opornego stanowiska
wobec kleru i kosciola -z tym przyznaje idzie mi najgorzej. Dlatego na razie
na pewno nie bede wypowiadac wyzej wspomnianej kwestii. Byloby nieuczciwie,
przyajmniej na razie. Moze kiedys sie zmieni.
Nauk tez nie ma zamiaru kupowac jak ktos inny gdzies wpomnial. Pojde i
wyslucham na pewno (bylismy zreszta na pierwszych , miejscowo ,nie w gorach
;) )-przemslę.
Dzieci -najpierw chcialabym miec.Potem bedzie wychowanie.Na pewno je
ochrzcze, do kosciolka zaprowadze i nie bede wpajala ze kosciol jest be.Jak
dorosnie samo sie okresli.
Tyle umie z siebie na razie wykrzesac, wydawalo mi sie ze robie dobrze,ale
wlaciwie juz nie wiem,namieszliscie mi w glowie

240. Data: 2006-03-11 12:27:15

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Tak.
> Zacznij od opisania hierarchii wartości tych dwóch osób.

Dlaczego "tak" ?

Adam

Drugie dziecko.
Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?