nauszniki (we wrocku)

1. Data: 2002-12-08 23:41:34

Temat: nauszniki (we wrocku)
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm chyba nie ta grupa do konca ale regularnie czytam a inna mi do
glowy nie przychodzi..
marza mi sie nauszniki, takie sliczne mieciusne,kolorowe,futerkowe :-)
czasem widuje dziewczyny na ulicach grzejace w ten sposob uszka...
stad moje pytanie : orientujecie sie moze gdzie mozna cos takiego
kupic we Wroclawiu???
moze ktoras z was widziala w jakims sklepie??
a moze ktos sie orientuje z jakim wydatkiem mam sie liczyc???

m3duz4

1. Data: 2002-12-09 00:01:31

Temat: Re: nauszniki (we wrocku)
Od: "EviK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej!!!! Przylaczam sie do pytania!!! Ja od 2 lat snie o czyms takim!!
Zwiedzilam we Wrocku wszystkie sklepy dla dzieci i nic :(((

GDZIE TO CUDO MOZNA DOSTAC????

pozdr.,
EviK

1. Data: 2002-12-09 08:44:44

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m3duz4" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> czasem widuje dziewczyny na ulicach grzejace w ten sposob uszka...
> stad moje pytanie : orientujecie sie moze gdzie mozna cos takiego

Wczoraj widziałam takie cudo w Tesco na Bielanach w dziale niemowlęcym, na
wieszaku z czapkami i szalikami. Odcien niebieseki i wcale nie były takie małe.
A może są i większe rozmiary.

Pozdr

zula

1. Data: 2002-12-09 12:33:57

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

> moze ktoras z was widziala w jakims sklepie??
> a moze ktos sie orientuje z jakim wydatkiem mam sie liczyc???

Widzialam (tak na 99%) w Rossmanie tym w Howellu, na Szewskiej, kolo
Kameleona. Lezaly w takich koszach z akcesoriami swiatecznymi, niedaleko
kasy.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

1. Data: 2002-12-09 13:20:22

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 9 Dec 2002 13:33:57 +0100, "misiczka"
<m...@p...onet.pl> wyskrobal sobie:

>Widzialam (tak na 99%) w Rossmanie tym w Howellu, na Szewskiej, kolo
>Kameleona. Lezaly w takich koszach z akcesoriami swiatecznymi, niedaleko
>kasy.

dzieki!!!
akurat bede tam dzisiaj!!

m3duz4

1. Data: 2002-12-09 14:56:49

Od: "dd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihihi.. w warszawie to podziemiach centrum kolo rotundy.. jest ich kilka
kolorkow.. :-))
pozdrawiam Dorcia..

1. Data: 2002-12-10 16:00:48

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Widzialam (tak na 99%) w Rossmanie tym w Howellu, na Szewskiej, kolo
>Kameleona. Lezaly w takich koszach z akcesoriami swiatecznymi, niedaleko

tiaaa
chyba ktos zle zrozumial pytanie jakie zadalam - pytalam o zwykle
futerkowe nauszniki.. a nie ten badziew na ktory sie nadzialam w
Rossmanie - co to niby mialo byc?? nauszniki z czapkami mikolaja??
zrobilam sobie niepotrzebna wycieczke do miasta , na dodatek z okna
tramwaju w drodze powrotnej widzialam dziewczyne w moich wymarzonych
zwyklych, futerkowych, owalnych na dodatek CZARNYCH!! (bez zadnych
misi, mordek a tym bardziej czapek mikolaja!!)

zmarznieta i zla na swiat

m3duz4

1. Data: 2002-12-10 20:08:56

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zmarznieta i zla na swiat
>
> m3duz4

Przykro mi, ja nie ogladalam ich dokladnie, zarejestrowalam tylko katem oka,
ze tam leza nauszniki.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

1. Data: 2002-12-11 06:37:54

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

m3duz4 <m...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> w drodze powrotnej widzialam dziewczyne w moich wymarzonych
> zwyklych, futerkowych, owalnych na dodatek CZARNYCH!!

Jak drugi raz spotkasz taką dziewczynę, to po prostu ją zapytaj gdzie
kupiła.

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-11 11:32:05

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 11 Dec 2002 06:37:54 GMT, Seva <s...@p...lp> wyskrobal sobie:

>Jak drugi raz spotkasz taką dziewczynę, to po prostu ją zapytaj gdzie
>kupiła.

latwo powiedziec - ja jechalam tramwajem a ona byla na przystanku hehe
- mialam krzyczec do niej z okna??
chyba fajna scenka by z tego wyszla hihhii

m3duz4

typ urody (wiosna, lato, etc)
Wybielanie zębów
Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???
bardzo sucha skora :(
Hyperfull Max Factor