nawożenie

1. Data: 2002-07-15 09:29:47

Temat: nawożenie
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od jakiegoś czasu podczytuję Waszą grupę i mam pytanie może trochę nie na
czasie, ale jest to dla mnie ważne. Otóż posiadam działeczkę w ogródkach
działkowych. No i posiałam sobie różne warzywka no i klops. Rosną tak jakby
chciały i nie mogły. A najgorzej pietruszka. Siałam dwa razy i wzeszło chyba
co 50te nasienie. Marchew też nie za bujna. Buraki takie sobie,
najładniejsza cukinia. Pomyślałam, że może trzeba jakiś nawóż (może być
sztuczny) ale nie wiem jaki i kiedy (wiosna - jesień). Za porady dzięki.
Gośka (Lublin)

2. Data: 2002-07-15 10:36:36

Temat: Re: nawożenie
Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Posiadam ten sam problem. Z żoną doszliśmy
do wniosku iż główną przyczyną kiepskiego
wzejścia różnych warzyw jest oszustwo firm
sprzedających nasiona. Wg naszego nasiona
są mieszane z kilku lat i sprzedawane jako
sprawdzone każdego roku.
Mając np. nasiona własne pietruszki problem
się kończy.

Z powazaniem:
r...@p...onet.pl
Robert

3. Data: 2002-07-15 10:39:45

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A skąd wziąść własne nasiona jak ona nie chne rosnąć! Ja wprawdzie nie
przepadam za nią ale czasami przydaje się. Co do jakości nasion sklepowych
wcale nie zdziwiłabym się gdyby to była prawda.
Gośka (Lublin)

Użytkownik "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> napisał w
wiadomości news:agu8hl$u43$1@zeus.man.szczecin.pl...

4. Data: 2002-07-15 10:55:57

Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!!
TO JEST NAPEWNO PRAWDA.
Gorzej z nawożeniem... W tym temacie nie jesteśmy fachowcami.
Stosujemy tradycyjne- ekolo-
giczne środki --obornik oraz kompost.
Z powazaniem:

5. Data: 2002-07-15 11:00:53

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdę mówiąc wolałabym coś sztucznego bo łatwiejsze w przewożeniu i
bardziej dostępne.

wiadomości news:agu9lv$uf5$1@zeus.man.szczecin.pl...

6. Data: 2002-07-15 11:11:16

Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Polecam: Extrakt BIOHUMUS w butelkach 1l
Jest to rewelacyjny nawóz biologiczny. Nadaje się
na różne rodzaje gleb. Ma związek z dżownicami
kalifornijskimi.

7. Data: 2002-07-15 11:13:21

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki! Gośka (Lublin)

Użytkownik "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net> napisał w
wiadomości news:aguaj5$uq1$1@zeus.man.szczecin.pl...

8. Data: 2002-07-15 13:03:59

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert Kubanek <b...@k...family4.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:agu9lv$uf5$...@z...man.szczecin.pl...
> Witam ponownie!!
> TO JEST NAPEWNO PRAWDA.
> Gorzej z nawożeniem... W tym temacie nie jesteśmy fachowcami.
> [...]

Uwaga warzywa korzeniowe jak marchewka i pietruszka sieje się
nie wcześniej niz w drugim roku po oborniku.
Czyli np dajesz obornik w tym roku pod ogórki,
a w przyszłym siejesz tam marchewkę
Pozdrawiam Anka
--
--------------------------Z motyką na słońce----------------------
poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl

9. Data: 2002-07-15 14:00:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obornik, choc naturalny, moze byc grozny. Mozna w ten sposob nabawic sie
roznego rodzaju pasozytow. Obornik stosowany pod rosliny jadalne winien byc
koniecznie przekompostowany!

--
Pozdrawiam.
Rafał Wolski