aracuaria

1. Data: 2002-07-15 09:30:08

Temat: aracuaria
Od: "mimps" <m...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedaewno dostałem drzewko iglaste - arakuarię. Czy ktoś ma jakieś
doświadczenie i służyć mi radą ?
z poważaniem Mimps.

2. Data: 2002-07-15 09:36:51

Temat: Re: aracuaria
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mimps" <m...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
> Niedaewno dostałem drzewko iglaste - arakuarię. Czy ktoś ma jakieś
> doświadczenie i służyć mi radą ?
> z poważaniem Mimps.

Miałam taką roślinkę, ale oddałam mamie bo u niej więcej miejsca w domu. Z
tego co pamiętam to należy podlewać wodą, która stoi w butelce przynajmnie 1
dobę (nie taką prosto z kranu), nie może dotykać do czegokolwiek gałązkami,
i nie może być wystawiona na bezpośrenie działanie promieni słonecznych. Mam
ją dokładniej opisaną w ksiąące ale niestety książka w domu.
Gośka (Lublin)

nawożenie
nadgryzione liście
Szambo - odlegoloci