nawożenie winorośli

1. Data: 2007-05-22 23:26:33

Temat: nawożenie winorośli
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

jedna z moich taka mizernawa, ma małe liście, nie rośnie wysoko, taka jest
"kędzierzawa". Przecierpiała przesadaznie 2 lata temu i tak jakoś nie mogła
się zebrać, ale... w tym roku ma bardzo dużo kwiatów/gron!
czy powinienem jej czegos dodać, żeby nie wyrosły kurdplaste grona, czy nie
jest za późno i czym to najlepiej potraktować?
i czy możliwe jest to, że ono takie "kędzierzawe" bo przedwkowałem w zeszłym
roku z nawozem?

moon

2. Data: 2007-05-23 22:56:53

Temat: Re: nawożenie winorośli
Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Moon wrote:
> i czy możliwe jest to, że ono takie "kędzierzawe" bo przedwkowałem w
> zeszłym roku z nawozem?

jakby to powiedzieć....
czekam!

moon

3. Data: 2007-05-23 23:27:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> nie jest za późno i czym to najlepiej potraktować?
> i czy możliwe jest to, że ono takie "kędzierzawe" bo przedwkowałem w

Pokaż zdjęcie tych liści.
Pozdrawiam
Janusz

4. Data: 2007-05-23 23:56:33

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Pokaż zdjęcie tych liści.

no dobrze, jak tam pojadę znów, to zrobię.
ale jak mówię, są małe, choc dużo ich jest. normalnie, ta winorośl ma liście
wielkości dłoni, a teraz ma pełno kurduplastych listków, na 4-5 cm.
kilka dużych też jest, ale niewiele.
kolory zachowane naturalne, może troszkę zółtawych plamek tu i ówdzie.

moon

5. Data: 2007-05-24 07:19:25

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 May 2007, Moon wrote:

> jakby to powiedzieć....
> czekam!
>
> moon

Czesc,

nie martw sie takie kedzierzawe fajnie wygladaja. Po paru sezonach
kedzierzwosc ustapi i rosliny zmienia troche wyglad. Beda wolniej
rosly a listki beda drobniejsze. Niestety krzewy beda wrazliwsze na
przemarzanie i beda rodzic mniejsze owoce. Po jakims czasie wszytkie
winorosle, ktore dotykal Twoj sekator beda wygladaly tak samo. Ale epidema
sie skonczy bo zarazone krzewy nie zyja dlugo. To niestety wirus a na nie
nie ma rady.

Pozdr.

D.P.

6. Data: 2007-05-24 07:34:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie skonczy bo zarazone krzewy nie zyja dlugo. To niestety wirus a na nie

No i po co go straszysz skoro nie wiadomo nawet jak to wygląda?
Pozdrawiam
Janusz

7. Data: 2007-05-24 07:38:56

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 May 2007, Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> No i po co go straszysz skoro nie wiadomo nawet jak to wygląda?
> Pozdrawiam
> Janusz

A czy Ty wiesz jak chlop sie ucieszy jak okaze sie, ze to tylko
przedziory?

Pozdr.

D.P.

8. Data: 2007-05-24 08:06:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Ty wiesz jak chlop sie ucieszy jak okaze sie, ze to tylko
> przedziory?

:-))))) :-))))) :-))))) :-))))) :-)))))
Pozdrawiam ;-)))
Janusz

9. Data: 2007-05-24 16:13:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> napisał w wiadomości

> :-))))) :-))))) :-))))) :-))))) :-)))))

Się założę, że szpeciele. Te liany to takie podatne na wszelkie szkodniki
są:-((((((

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2007-05-24 17:56:56

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora