nerwoból

1. Data: 2008-06-27 03:18:43

Temat: nerwoból
Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Wg diagnozy pojawił się u mnie nerwoból w klatce p, 3 dzień a właściwie
głównie noc. Lekarz przypisał mi ketonal forte i myolastan.
- czy mają szanse pomóc ? Bo chyba tylko złagodzą objawy na parę dni
więc może od razu udać się do ortopedy
- lista potencjalnych skutków ubocznych jest długa i bardzo poważna, czy
to standartowe leki przy tego rodzaju dolegliwości ?

2. Data: 2008-06-27 08:27:50

Temat: Re: nerwoból
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> - lista potencjalnych skutków ubocznych jest długa i bardzo poważna, czy
> to standartowe leki przy tego rodzaju dolegliwości ?

Powiem tak, pare dobrych lat temu, trafilam do lekarza (pogotowie - stary,
doswiadczony lekarz) z dziwnymi objawami w klatce piersiowej. Byly to
pojawiajace sie w regularnych, kilkunastosekundowych odstepach czasu klucia,
utrudniajace swobodne oddychanie i poruszanie sie. Bol umiejscowiony byl w
okolicach serca, robilo mi sie slabo. Lekarz po zbadaniu mnie stwierdzil
nerwobol miedzyzebrowy. Bylam bardzo zdziwiona diagnoza, tym bardziej, ze
przechodzilam juz drastycznie nerwobol kilkanascie lat wczesniej, ale w
plecach i objawy wowczas mialam troche inne. Jeszcze bardziej sie zdziwilam
lekami jakie mi przepisal. Byl to Scorbolamid. Na drugi dzien bylo juz
praktycznie po nerwobolu :) Przy nastepnych, na szczescie juz nie tak
czestych objawach nerwobolowych, leczylam sie wlasnie Scorbolamidem - z
pozytywnym skutkiem :)

Iwona

3. Data: 2008-06-27 10:24:13

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w wiadomości news:
> więc może od razu udać się do ortopedy

Dokładnie tak zrób. I poproś o jakieś skierowanie na zabiegi manualne masaż
lub terapię.

--

PiWi

4. Data: 2008-06-28 13:28:24

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiWi <b...@t...pl> napisał(a):

> Dokładnie tak zrób. I poproś o jakieś skierowanie na zabiegi manualne masaż
> lub terapię.

A ja odczekałbym, jeszcze przynajmniej kilka dni.

Leki natomiast - bierz gdy ból jest na tyle silny że przeszkadza spać. Zacznij
od Ibupromu, jest dużo bezpieczniejszy.

Pozdrawiam,
Mirab

Granulocytów mało