Leczenie zaburzeń pamięci

1. Data: 2008-06-26 18:53:49

Temat: Leczenie zaburzeń pamięci
Od: "Beata" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojej mamy rozpoznano olbrzymiego oponiaka mózgu. Jest już po operacji,
guz został całkowicie usunięty, doszła do siebie i jest sprawna, ale
niestety ma głębokie zaburzenia pamięci. Neuropsycholog zalecił
rehabilitację, mama została przyjęta do szpitala gdzie miała zostać trzy
tygodnie, niestety, dzień po przyjęciu poproszono nas o zabranie jej, gdyż
był to szpital otwarty i nie byli w stanie jej zapewnić bezpieczeństwa
(wyszła wieczorem i musieli jej szukać).
I tu moje pytanie: czy jest jakiś ośrodek, w którym można przeprowadzić
leczenie takich zaburzeń? Gdzie szukać pomocy? Czy jest możliwość poprawy
pamięci? Proszę o pomoc. Dodam ,że od operacji minął miesiąc.

2. Data: 2008-06-26 22:56:03

Temat: Re: Leczenie zaburzeń pamięci
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> leczenie takich zaburzeń? Gdzie szukać pomocy? Czy jest możliwość poprawy
> pamięci? Proszę o pomoc. Dodam ,że od operacji minął miesiąc.

Może zadzownić do lekarza i się go spytać, powinien wiedzieć?
Ew. strona ministerstwa zdrowia i tam można maila napisać i powinnli odpisać

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

Jaki nawilżacz?