Re: neurochirurg nie chce leczyc to co dalej?

1. Data: 2004-03-18 08:29:25

Temat: Re: neurochirurg nie chce leczyc to co dalej?
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się z Tobą, Marku. Tylko w ostrym okresie. Nie wolno dać
> pacjentowi przyzwyczaic się do kołnierza.
Zupełnie słusznie :) Niestety w chwili obecnej wielu lekarzy zapisując
kołnierz, zapomina jakoś powiedziec jak długo należy go nosić, kiedyś przyszła
do mnie stosunkowo młoda dziewczyna, nosząca go już od 4 lat(!!!!) z oczywistym
skutkiem... A co do przypadku który rozpoczął dyskusję - konieczny jest dobry
rehabilitant, najlepiej znający "miękkie" techniki manualne.
Pozdrawiam dino