neutralizowanie niekorzystnych skutkow alkoholu (piwa)

1. Data: 2005-08-13 16:53:58

Temat: neutralizowanie niekorzystnych skutkow alkoholu (piwa)
Od: newdem <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Prosze o pomysly na

- pokarmy (owoce,warzywa,inne)

- srodki farmakologiczne

- inne rzeczy do "aplikowania" w rozny sposob :)

neutralizujace niektore szkodliwie (niemile) skutki alkoholu (przede
wszystkim PIWA)

Niemile skutki to:

- nr1 problemy elektrolitowe (wyplukanie potasu, magnezu, innych
mikroelementow)

- nr 2 zgaga, pieczenie w przelyku i zaladku

- nr 3 - nerwowosc,nerwica serca - jak sadze w wiekszosci powiazane
mocno z nr 1

Jesli chodzi o napoje izotoniczne (uzupelniajace szybko elektorolity,
skladniki mineralne) to ponoc nie dzialaja wlasnie najlepiej na zoladek
(kwasy i zgaga), przycznialyby sie wiec nagatywnie do objawow nr 2,
nie sa zas super wydajne przy zapobieganiu objawow nr 1

Stad moje pytanie: Moze jakies srodki iniekcyjne (choc lepiej nie
dozylnie a domiesniowo..)

Jesli chodzi o alkohol (piwo) to wywolujac skutki nr 3 jednak im tez
zapobiega, jest to oczywiscie rodzaj blednego kola..

pozdrawiam , licze na Wasze doswiadczenie i wiedze

new

2. Data: 2005-08-13 16:58:28

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

newdem napisał(a):

> Prosze o pomysly na......

Czyżbyś wyjeżdżał do Rosji na urlop??? ;)

PS

3. Data: 2005-08-13 17:31:03

Od: newdem <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

psb napisał(a):

> Czyżbyś wyjeżdżał do Rosji na urlop??? ;)
>
> PS

Ukraina...
ale to jest rzecz bardziej chroniczna..

pozdrawiam
new

4. Data: 2005-08-13 21:27:51

Od: "medevacs" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

W news:ddl89n$9mr$1@nemesis.news.tpi.pl newdem napisal(a):

apropos tego

> - srodki farmakologiczne

tego

> - nr1 problemy elektrolitowe (wyplukanie potasu, magnezu, innych
> mikroelementow)

i tego

> Stad moje pytanie: Moze jakies srodki iniekcyjne (choc lepiej nie dozylnie
> a domiesniowo..)

to sobie "PWE" podlacz ;) ale to wlasnie raczej tylko ";)" chyba, ze
spelnisz dwa warunki: #1 umiesz podlaczac kroplowki i #2 skolujesz sobie
PWE, bo zdaje sie nie mozna tego kupic ot tak w aptece :(

medevacs
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

5. Data: 2005-08-14 07:48:03

Od: newdem <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medevacs napisał(a):
> [...]
> spelnisz dwa warunki: #1 umiesz podlaczac kroplowki i #2 skolujesz sobie
> PWE, bo zdaje sie nie mozna tego kupic ot tak w aptece :(

A czy jest mozliwosc wstrzykiwania PWE domiesniowo czy to bez sensu
(szkodliwe)?

Samemu podlaczac sobie kroplowke tudziez robic nawet dozylny w warunkach
podroznych troche niewygodnie..

pozdrawiam
new

6. Data: 2005-08-14 09:12:47